2013/10/20

Bastian Baker - I'd Sing for You

Pogoda nastraja do refleksji i zadumy.... Stąd tytuł piosenki "I'd Sing for You" stał się tytułem mojego dzisiejszego postu, jest według mnie najlepszym okazaniem jesiennego czasu. Piosenka opowiada o ogromnych poświęceniach, których jesteśmy w stanie dokonać, aby znaleźć się obok ukochanej osoby. Każdy, niezależnie od płci czy fizycznej siły, musi w swym życiu prowadzić ciężkie walki z przeciwnościami losu i powinien być na to zawsze gotowy. Jest to jedna z moich ulubionych piosenek na jesienne wieczory, a Wy jakie macie propozycje związane z piosenkami na jesienną chandrę?
| kurtka - Cubus | sweterek - no name | bluzka, torebka - Atmosphere | szalik - C&A | spodnie - Stradivarius | buty - Deichmann |

INSTAGRAM
ASK

Pozdrawiam 
- Malwina :*

40 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja. :D
    Jesienna pogoda dopisuje Twoim sesjom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jesienne zdjęcia :) Zazwyczaj na chandrę słucham czegoś smutnego. Np. Led Zeppelin - stairway to heaven

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć Malwina ! Tu Glapiaczka ! <3 hahahaha ! super zdjęcia ! ejj i masz świetny szalik ! :o wiesz czego słucham właśnie ? Twojej nutki :) serio super , wpadła mi w ucho ! Czekam na sobotę misiek :* buźka ! eloszka ziąąąą ! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladnie Ci w okularach!
    Poza tym podoba mi się ten szalik w połączeniu ze skórzaną kurtką.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie Twojego bloga,tylko błaagam- One Direction nie umila mi czasu spędzanego tutaj tylko wrecz przeciwnie :P

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi od jakiegoś czasu też nie umila... hihi, postaram się to niebawem zmienić :*

      Usuń
  6. beautiful post!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look :) A najfajniejsza krata ;)*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudowne zdjecia :) super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne, nastrojowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) I ta cała jesienna aura :)
    Nam jesienne wieczory umila piosenka jassie ware - wildest moments :) taka nastrojowa..

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś ;) a zdjęcia są świetne :) podobają mi się twoje buty :) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely pictures ! very cute

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś!
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie piosenki. Kocham twoje buty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne jesienne połączenie Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo jak tu pięknie, kolorowo i jesiennie :) Oby taka pogoda pozostała z nami jak najdłużej :) Botki są świetne, uwielbiam buty na grubszym słupku :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli się zgadzasz to napisz i zaobserwuj u mnie
    gavi-life.blogspot.com
    Na 100% się odwdzięcze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny szalik <3 Marzy mi się taki w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś piękna ! Super post!
    zapraszam do mnie ;]
    może poobserwujesz mnie? ja ciebie poob. ;]]

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się! :) taka młodziutka dziewczyna, a już potrafi się świetnie ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja i super fotki! Zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie wyglądasz. Ten szalik jest genialny! Poluje na podobny :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebeczka jest cudowna :-) Szaliczek również bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia i przecudowna stylizacja.
    Te buciki biją wszystko ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja !
    Mój blog jest nowy, może zaobserwujesz i lajkniesz na fanpage? Odwdzięczę się tym samym!Wybacz za spam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny look:) zapraszam do mnie w wolnej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia
    wpadajcie na mojego bloga http://wika-wikers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.