2013/10/25

“Comfort and Happiness” - D.P.



Witajcie. Dzisiejsza stylizacja jest nieco odmienna, przynajmniej dla mnie, ponieważ założyłam sukienkę. W moim przypadku jest to niecodzienny widok. Jednak uważam, że w weekend (a zdjęcia były robione w niedzielę) można trochę poszaleć i zmienić swój codzienny wizerunek. Przeważnie noszę spodnie, dlaczego? Są wygodniejsze na rower, którym jeżdżę codziennie do szkoły.

Prostą, czarną sukienkę połączyłam z jakże wygodnymi butami na małej platformie oraz z czarnym żakietem. Postawiłam na złote dodatki i małą, klasyczną torebkę na pasku, która świetnie nadaje się na spacer. Z racji tego, że często mam zimne ręce (zbyt słabe krążenie krwi) postanowiłam założyć rękawiczki hihi. Zdjęcia zrobione w ciągu 5 minut - co świadczy o ich średniej jakości.

| płaszcz - Atmosphere | sukienka - C&A | buty, torebka - no name | rękawiczki - Top Secret | biżuteria - Allegro.pl |

INSTAGRAM

59 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia i fajna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie :)
    Dopiero zaczynam więc proszę o komentarze :)

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie. ;d
    Bardzo fajna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    SUper buty <3

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny płaszczyk <3
    PS. Kochana niestety, oczywiście nie jestem na 1005 pewna ale sama firma YC nie współpracuje chyba z blogerkami, ale wiele innych, które mają wąski czy świece YC w swojej ofercie jak najbardziej :) Ja również w ten sposób nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym podlinkowanym w poście |:) Mam nadzieję, że pomogłam :) Generalnie z czystym sumieniem polecam bo pachną nieziemską i z pewnością sama jeszcze dokopię sobie kilka wosków kiedy te mi się skończą :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladne zdjęcia:) Mogę wiedzieć, jakim aparatem je zrobiłas?

    Ps. Świetny blog, obserwuje i wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam,
    Justyna's Style
    http://justynasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo:) miło mi, że się podoba;)

    buty<3

    co powiesz na follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny żakiecik
    i rękawiczki dodają uroku stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej jesiennej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja! piękny i płaszcz bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie, podoba mi się bluzeczka i buty :) PS: serdecznie zapraszam do siebie na rozdanie
    www.womanadvice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w tej sukience,zdecydowanie powinnaś zakładać częściej:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja ;)
    Dziękuję za komentarz.
    Onserwuje, bo super blog ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba Twój manicure!!! Masz świetne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz ;-) bardzo lubię takie stylizacje :) świetne kolory i spódniczka, a spódniczki uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana nos spodniczki jak najczesciej! pieknie wygladasz! bardzo udana stylizacja! :* pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja i fajne fotki! Zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne rękawiczki <3
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  18. A zdecydowanie częściej powinnaś nosić sukienki bo prezentujesz się w niej na prawdę rewelacyjnie :) W ogóle buty z dżetami są mega... <3 z chęcią bym Ci je skradła ;) hehe Aaaa i moge prosić o tytuł piosenki, która leci w tle jak się wchodzi do Ciebie na bloga?? Przepiękna jest :) ZApraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super wygladasz! lubie ctarno biale zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna kurteczka ;)

    pozdrawiam i zapraszam, pldesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :)
    Obserwujemy i zapraszamy do siebie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje rękawiczki! Coś mi się wydaje że komuś się spodobały:* śliczne zdjęcie Kochana

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw :)
    też nie noszę do szkoły sukienek, ale raczej dlatego, bo nie mam żadnych jesiennych, tylko takie na cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super cała stylizacja wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjecia i fajna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz bardzo urokliwie! :))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie wyglądasz ! powinnaś częściej nosić sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej, wyglądasz naprawdę ślicznie, w ogóle cała stylizacja jest niesamowita, idealna na praktycznie każdą okazję. Bardzo ciekawy żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja bardzo mi się podoba. Elegancka, ale z jesiennym charakterem. :) Nie ukrywam, że najbardziej moją uwagę przyciągnęły Twoje okulary- są wspaniałe, a ja jestem akurat na etapie poszukiwania oprawek. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Em

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja świetnie wygląda <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. super. zapraszam do mnie:)!http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjęcia w świetnym klimacie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. buty ! <3 no wprost rewelacja ;) wyglądasz przecudnie !
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizacja na +6! a plener bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny look ! śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne buty
    zapraszam do mnie
    http://paatrycja-patrycja.blogspot.com/
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe połączenie kolorów na paznokciach ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuje za odwiedziny :-) Leszno? Moje technikum tam było :-) Świetny klimat zdjęć , pozdrawiam
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  39. Piekna i elegancka:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  40. prześlicznie wyglądasz :)
    zapraszam do nie zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia bardzo fajne , a buty magiczne *_*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. raz na jakiś czas trzeba założyć sukienkę:) ładnie Ci w niej!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. dzięki bardzo!
    zapraszam częściej- dodaje do obserwowanych i liczę na to samo :)
    ps: fajne bucik- bardzo podobne do moich :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładnie! Częściej proszę o zdjęcia w sukienkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyglądasz :)
    może obserwacje ?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog ! ;* i śliczne zdjęcia :) Bardzo mi się podobają i od dzisiaj masz nową czytelniczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny blog ! ;* i śliczne zdjęcia oraz stylizacje :) od dzisiaj masz nową czytelniczkę ^^ :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.