2013/10/06

Impossible - James Arthur

IMPOSSIBLE - JAMES ARTHUR



Witajcie! Udało się! Wreszcie wybrałam się na zdjęcia, ale się cieszę, że znalazłam chwilę czasu w weekend. Obiecałam Wam, że zdjęcia 'modowe' pojawią się jeszcze w tym tygodniu - dotrzymałam słowa. Na moich zdjęciach już widać typową jesienna pogodę, liście zaczynają intensywniej opadać i nabierać przeróżne odcienie. Niestety wraz z nadchodzącą jesienią będzie coraz zimniej. W mojej miejscowości kilka dni temu w nocy temperatura była równa 0. Postanowiłam nie zwlekać i czym prędzej zamienić letnie ciuchy na te nieco grubsze. Dzisiejsza stylizacja w kolorach jesiennych. Dominuje kolorystyka czerni, brązu i zieleni.... Mam nadzieję, że mój dzisiejszy strój Wam się spodoba, zapraszam do obejrzenia zdjęć ! :)


Moją ulubioną porą roku jest lato, zresztą tak jak pewnie większości z Was, aczkolwiek lubię jesień za te magiczne kolory tęczy..... Zmykam na uroczystość rodzinną. Możliwe, że później Wam coś więcej o niej opowiem/zamieszczę zdjęcia, a Wy jakie macie plany na dzisiejszy dzień ?:)

INSTAGRAM

POZDRAWIAM MALWINA !

PS. Przepraszam za jakość niektórych zdjęć, nowy fotograf z czasem nabierze wprawy. :)

29 komentarzy:

  1. wyglądasz fantastycznie!:) torebka mi się baardzo podoba!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniej Ci bez tych okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i uwielbiam jesienne kolory ;)
    pozdrawiam ;*
    fly-farther.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie!dotrzymałaś słowa:D Piękna jesień,piękna Malwa ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą piosenkę;)
    Fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna biżuteria i jaka piękna jesień na zdjęciach ! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę, ponieważ ja ostatnio nie mam czasu na zdjęcia ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka fantastyczna C: I ten jesienny klimat...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie! Bardzo podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz! ;)
    Świetna stylizacja. Torebka jest prześliczna ^^

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju, jak Ci pięknie w tych okularach, są wręcz stworzone do kształtu Twojej twarzy! śliczna jesienna stylizacja, jeans, bordowy szalik, torebka! - super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny jesienny zestaw:) świetne buty i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie!! Posty jesienią są najlepsze!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś, pozdrawiam i zapraszam do siebie, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna stylizacja
    Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://oulavs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, bardzo ładne kolory :)
    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  17. nice blog! you're beautiful and have a great style!

    would you like to follow each other? check out my blog, i will be so glad if you like it! :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  18. Super łądna!
    Obserwuje !
    Wpadnij do mnie! ;]]

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.