2013/10/28

Information about my life

Witajcie kochani! 

W ciągu ostatniego tygodnia, dość dużo się u mnie działo, w szkole jak i w życiu prywatnym. Postanowiłam Wam trochę przybliżyć, tych kilka ostatnich dni. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę zdjęciami i ich opisem. Jak wy spędzacie wolny czas, w domu, czy raczej ze znajomymi, a może jeszcze inaczej ?

Według mnie miło jest spędzić wolny czas ze znajomymi, a z racji tego, że było nas tak wielu, nie zmieścilibyśmy się u nikogo w domu. Plus oczywiście chcieliśmy się zintegrować, a integracji nie ma bez % :D. Każdy z Was chyba w takiej 'plenerówce' brał kiedyś udział, więc nie będę Wam szczegółowo opisywać 'co i jak'....
Dnia 24 października 2013r. w mojej szkole odbyła się ogólnoszkolna zabawa - Oldies Party. Młodzież, ubrana w stroje z ubiegłego wieku bawiła się do największych przebojów tamtych lat. Przy wejściu uczestnicy dostawali bilety, które de facto były „kartkami” z PRL-u, przyzwalającymi na dobrą zabawę oraz udział w konkursach. Cały wieczór uświetnił szkolny zespół The Kopernix. Zespół wykonał m.in. utwór pt: „Cykady na Cykladach”. Cała impreza trwała do godziny 21:00, uczniowie rozeszli się wyczerpani czterogodzinną zabawą.
Wydarzenie trochę odległe czasowo, ale postanowiłam je Wam przybliżyć....14 października 2013r. w mojej szkole rozpoczął się koncert z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Apel rozpoczęły życzenia oraz bukiet kwiatów dla Dyrekcji, Grona Pedagogicznego oraz pracowników administracji i obsługi. Część artystyczna została rozpoczęta pokazem tańca walca wiedeńskiego oraz angielskiego. Następnie na scenie pojawił się szkolny zespół The Kopernix, który jak zwykle ujął publiczność żywiołowym wykonaniem rockowych klasyków. Na koniec koncertu p. dyrektor podziękowała uczniom i nauczycielom, którzy zorganizowali tę uroczystość dla całej społeczności Kopernika. ( Czy Wt też 14 października szliście do szkoły? )
Kilkanaście dni temu moi dziadkowie obchodzili pięćdziesiątą rocznicę ślubu. Kameralna uroczystość obyła się w pobliskiej restauracji, było miło, sympatycznie i rodzinnie. Dodam jeszcze, że najadłam się za wszystkie czasy. Mimo, że mam małą rodzinę, lubię z nią spędzać czas!
 Mam nadziję, że Was nie zanudziłam i chociaż kilkoro z Was przeczytało to co napisałam. 
POZDRAWIAM M. :*

43 komentarze:

  1. Szkoda, że u nas nie organizują takich imprez :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nikogo nie zanudzilaś, a relacja jest świetna! masz ciekawe życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To widzę fajnie spędzałaś czas ; D Uwielbiam takie miejsca, zawsze kojarzą mi się z zabawą przy ognisku ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam spędzać czas z moją rodziną :) aczkolwiek moja jest kilka razy większa i kocham ją za to, że zawsze na spotkaniach rodzinnych jest wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mm ile pysznego jedzonka. A plenerowe imprezy są moim zdaniem jednymi z lepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło spędzony czas :-) Świetnie wyglądałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie chciałabym wziąć udział w takiej zabawie! :)
    Obserwuję :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!
    Jesteś bardzo ładna ;*
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zanudziłaś mnie :D Świetne zdjęcia :D
    Miło spędzasz czas :D Czekam na kolejny wpis i zapraszam do siebie :D

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/10/motywacja.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba lubisz cykać fotki co? :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładnie wyglądaliście w strojach z poprzedniego wieku, które ja nosiłam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że się tak integrujecie! i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli jesteś zainteresowana odpisz u mnie.
    http://evv-vie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. napewno mielismy mase smiechu i dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta zabawa musiała być wspaniała! fajny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na post kochana:) Świetny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka wena! super przebrnelam przez calosc i jestem za tym aby czesciej zobaczyc tu takie posty!:) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny mix fotek :) Zapraszam do wzięcia udziału w Giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super fotki! Fajne są takie spotkania! Zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely serie photo's malwina...... very well done.

    Pozdrawiam, Joop

    OdpowiedzUsuń
  21. Super:) Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się Twój blog! :) dzięki za odwiedziny u mnie :)
    może obserwacja? ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, uwielbiam takie z życia, zwłaszcza jak coś się w tym życiu dzieje :D Szkoda, że u mnie się takie imprezy nie odbywają... To "Oldies Party" musiało być naprawdę super... I wszystkiego najlepszego dla Babci i Dziadka! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No proszę, proszę jaka zabawa!
    Wszystkiego dobrego dla Dziadków! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia! Na haloween najlepsze na paznokcie są lakiery świecące w ciemności :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie :D u nas w szkole takiego czegos nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  27. Malwina ja Twojego bloga zawsze czytam ! :* Dziadkom życzę pełno miłości na kolejne lata ! I oczywiście gratuluje ! :D plener spoko , ale moja miód domóweczka jeszcze lepsza :D !

    party hard today ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domóweczkę trzeba niebawem powtórzyć ! <3

      Usuń
  28. Imprezy za imprezami tam u Ciebie :)))
    takie szkolne dyskoteki są niesamowicie fajne!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetny blog, zdjęcia robisz naprawdę dobre. Jestem z niedaleka, więc chętnie będę czytać posty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że bardzo fajnie jest spędzać czas ze znajomymi i do tego jeszcze się z nimi integrować. Im więcej takich spotkań tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach te plenerówki <3 świetne zdjęcia - wszystkie takie pozytywne. Wspaniały blog. Obserwujemy? Ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  32. czasy szkoły mi się przypomniały = dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oglądając te zdjęcia, aż zatęskniłam za szkolnymi latami, naszymi wspólnymi ogniskami, czy imprezkami :( Ahhhh.... Teraz, gdy mam wolne od pracy, starałam się jak najczęściej z nimi spotykać, o prawdziwe przyjaźnie warto dbać :) Wy widać, że świetnie się bawiliście :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.