2013/10/13

"Sceny dla dorosłych, czyli sztuka kochania" & Pizza Hut



Witajcie ! Kilkanaście dni temu wybrałam się na rozgrywane w mojej miejscowości przedstawienie pt: "Sceny dla dorosłych, czyli sztuka kochania". Uwierzcie mi nigdy się tyle nie uśmiałam, 'wychichrałam' się za wszystkie czasy. Spektakl opowiadał o "kochaniu" w sposób niezwykle dowcipny i pikantny z lekkim przymrużeniem oka, a jednocześnie świadomością jak wielką wagę przywiązuje się do tej sfery życia. Dodatkowo zainteresowanie widzów (przynajmniej moje hihi) przyciągnęły piosenki oraz żywa interakcja z nami, czyli widzami. Spektakl to przezabawna komedia czterech aktorów (Katarzyna Skrzynecka, Piotr Gąsowski, Anna Oberc oraz Jakub Przebindowski)

  Jakub Przebindowski, Piotr Gąsowski
 Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski.... prawie jak w "Tańcu z gwiazdami"
 Katarzyna Skrzynecka, nie do poznania....
 Moja imienniczka Malwinka, czyli Anna Oberc.

A co do drugiej części  - tytułu mojego posta? 
Jak wiecie jakiś czas temu był Dzień Chłopaka. Wraz z szalonymi dziewczynami z klasy postanowiłyśmy naszych 'gagatków' zaprosić do Pizzy Hut, a że mamy ich tylko 8 dałyśmy im wolną rękę... oczywiście co do wyboru pizzy oraz napoju. Chłopcy poszaleli, ale się najedli, przynajmniej tak nam powiedzieli hihi. Bardzo mi się ten dzień podobał, jak wiadomo m.in. dlatego, że przepadły nam lekcje. Później połowa z nas wybrała się na 'klasową integrację'... :D. 

Oczywiście, nie odbyło się bez zdjęć na insta, na którego Was zapraszam - Instagram.
Ciekawe czym nas nasi chłopacy zaskoczą w naszym dniu? Chyba będą mieli gorszy wybór, bo jest nas więcej, dużo więcej. :) Mam nadzieję, że macie dziś pizzę na obiad, bo jak nie to chyba ciężko Wam będzie dziś zjeść coś innego... :)

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WAM SMACZNEGO
- MALWINA !

31 komentarzy:

  1. Widzę, że świetnie się bawiłyście ;D na widok pizzy aż zgłodniałam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :3 oomomomoom pizza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że przed chwilą jadłam obiad, bo chyba bym sobie zamówiła pizzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spektakl wygląda bardzo ciekawie. ;d
    Ostatnie zdjęcia wyglądają pysznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja skrzyneckiej tez nie poznalam :P ale mi robisz smaka to pizza - msze czekac do przyszego tygodnia - bede w pl wiec i pizza hut stoi na mojej lisicie jedzeniowej hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, zjadłabym aż pizze :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo... widzę super obsadę więc spektakl na bank warty obejrzenia :3
    Awww... pizza, chce już sobotę, bo wtedy też wybieram się PH ^^
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  8. spektakl wydaje sie na udany:)
    swietne zdjecia, a ta pizza mm:)

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że Ci się podobał ten spektakl. U mnie też chłopaki będa mieli większy problem na dzień kobiet, bo nas też jest więcej.
    Ja akurat miałam dzisiaj pizzę na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie posty ;) chodzi mi bardziej o te końcowe zdjęcia ;)) Misz masz, rewelacja!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia po prostu cudownej jakości!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie robisz zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teatr ma swój klimat, swoją magię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przedstawienie wygląda na świetne :) A wypad do pizza hut fantastyczny :)
    Również lubimy tam wpadać :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Generalnie nie przepadam za Skrzynecką, ale widać, że przedstawienie rzeczywiście śmieszne :) I ta pizza na koniec... mniami... :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. SPektakl wydaje się całkiem przyzwoity :D

    a pizze hm... sama bym zjadła.

    Zapraszam do bacznej obserwacji http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/lautomne-est-venir.html

    oraz na faceboookaaa : https://www.facebook.com/pages/Passion-et-de-la-mode/571447592918659

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia i post!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  18. widać,że ciekawy spektakl i potem dobre jedzonko? To się nazywa udany dzień ! :)
    pozdrawiam,Monia
    + DODAJĘ DO OBSERWOWANYCH

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, zarówno te, jak i z poprzedniego posta:))
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są cudownie zachęcające!
    Zatem tylko pozazdrościć spektaklu;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia! :)


    Obserwacja za obserwacje? ZAPRASZAM! http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia:) Aż mi się zachciało teatru i pizzy:) Pozdrawiam - Majka

    OdpowiedzUsuń
  23. pizza ,mniam <3 bardzo pozytywne fotki !
    tez z chęcią wybrałabym sie na taki spektakl !

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia!:) P.S. też uwielbiam lemoniadki z Pizza Hut:)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.