2013/10/02

September Instagram Mix


Witajcie w nowym miesiącu. Mimo, że miniony miesiąc był bardzo dobry wierzę, że kolejny będzie jeszcze lepszy, pełen nowych doświadczeń, wyzwań, znajomości. Tak naprawdę nie odczułam kiedy minął ten miesiąc. Krążąc pomiędzy domem, szkołą, a przyjaciółmi zdecydowanie szybciej przetrwałam pierwszy, a zarazem najgorszy miesiąc szkolny - wrzesień. W moim wydaniu trudno było się zaaklimatyzować w szkole po wakacjach, jednak dałam radę, a Wy daliście czy jeszcze zmagacie się ze szkolną rutyną ?

1. New nails in school  | 2. Me with class friend - Daria | 3. Suprise for my birthday | 4. Self
5. Delicious dessert to improve mood | 6. With a smiling Agata | 7. With my school stars | 8. Delicious and healthy lunch
 9. Birthday party | 10. Run faster, eat healthier, sleep more, try more, measure up
love harder .... | 11. Class integration | 12. Goodbye holidays
 13. My lovely dog - Raban | 14. Lazy day with friend | 15. My new nails | 16. Zoo in Poznań
17. Perfect lunch | 18. Favorite biology lesson | 19. With my friends | 20. Out of bowling with the girls





29 komentarzy:

  1. klasowa integracja - "chodźcie na piwo" skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też wrzesień bardzo szybko minął. Ale oby październik był jeszcze lepszy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś daje radę. ;3
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Malwa#słodziak#od#pon#miałaś#ograniczyć#insta#ale#to#nic#
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę od następnego poniedziałku.... ewentualnie od tego co nastąpi po następnym <3 !
      #kartkówek#z#biologii#pani#nie#oddawała#i#sprawdzianu#z#chemii#też#nie#
      Kuruj się !:**

      Usuń
  5. mi też strasznie szybko zleciał wrzesień,byle do świąt :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadal się nie przyzwyczaiłam ; ) Za to robi się coraz chłodniej xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, miło się je ogląda :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie i świetne zdjęcia ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko wrzesien minął mimo, że jeszcze się nie przyzwyczaiłam ;x

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są takie zdjęcia - taki mix wspomnień_ super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix zdjęć :)))

    Wrzesień przeleciał szybciej niż się spodziewałam!!! :) Zaraz będą święta..

    Dodaje do obserwowanych :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. super !
    zapraszam do mnie! :*
    http://akssamitne.blogspot.com/2013/10/summersungreenblack.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło tu u Ciebie. I fajnie prowadzisz bloga:) No i bardzo ładnie fotografujesz:) Czas to chyba wszystkim leci. Dla mnie miesiąc to jak tydzień:) Tylu rzeczy nie mogę przez to zrobić. Pozdrawiam serdecznie - Majka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy ostatni komentarz się zapisał więc raz jeszcze piszę:) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Bardzo miło tu u Ciebie:) Fajnie prowadzisz bloga i ładnie fotografujesz. Czas leci chyba wszystkim dla mnie miesiąc jest jak tydzień. A tyle rzeczy mam do zrobienia:) Pozdrawiam ciepło - Majka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny instagram:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :3 obserwuję i liczę na rewanżyk :P

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam jakie smakołyki na zdj;)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy blog:)
    zapraszam do mnie, http://sleszynskas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny mix!

    zapraszam na nowy post z tiulowa spodniczka w roli glownej :*

    OdpowiedzUsuń
  20. zostaję tu u ciebie na dłużej ;) i liczę na rewanż;*


    http;//klaudia-niedzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.