2013/11/30


JEANS OUTFIT !


Witajcie Kochani ! Dzisiaj wpadam do Was z jeansowym outfitem. Stylizacja prosta, wygodna i klasyczna. Można powiedzieć, że idealna na motor, którego nie posiadam hihi. Idealna również do szkoły, czy na spacer. Jeansy high waist ( z wyższym stanem ) połączyłam z jeansową kurtką, uważam, że świetnie do tej stylizacji pasuje ciemna koszula w kratę, oraz sztyblety, które jakiś czas temu udało mi się kupić w pobliskim sklepie. :) Mała, czarna toreka na długim pasku zawsze idealna - wygodna i lekka. Jak Wam się podoba moja dzisiejsza stylizacja ?



"W jej oczach nie widział łez. Ale tkwił w nich pewien rodzaj smutku i bezsilności. A on bardzo dobrze znał te uczucia. "Nie mam po co żyć". To było dokładnie to. Odezwał się jako pierwszy, nie pozwalając jej w sumie powiedzieć niczego. Jego spokojny głos wędrował powoli do jej uszu i odbijał się w jej niebieskich tęczówkach.
- Jeżeli nie masz po co żyć, to żyj dla mnie - mruknął. Jej źrenice gwałtownie się rozszerzyły. - A w zamian ja będę żył dla Ciebie. Taki obustronny układ. Pasuje?
Uśmiechnęła się. A dla niego jej uśmiech był jak motyl, który sam z siebie przysiadł na jego dłoni."

- Bard od Siedmiu Boleści ( cytat autorski )


Życzę Wam miłego weekendu, pozdrawiam 
- Malwina

64 komentarze:

  1. ja pitole ! jaka dobra stylizacja ! :) coraz to lepsze ciuszki masz w szafie moja droga ! :O <3 dobre kolory ! niebieski jest moim ulubionym kolorem co sprawia , że jeszcze bardziej mi się podoba Twój post !

    dobry cytat *-*
    do dzisiaj :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, możesz wpaść pożyczyć hihi, buziaki :**

      Usuń
  2. You look georgous Malwina.
    very nice photo´s !

    Pozdrawiam, Joop

    OdpowiedzUsuń
  3. koleżanko mylisz sztyblety z workerami, nie znasz się na modzie.
    Pozdrawiam,
    wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i się nie znam, tak jak i producenci, którzy na kartonie od butów napisali SZTYBLETY :*

      Usuń
    2. no napewno

      Usuń
    3. na pewno* - ktoś tutaj się nie zna na ortografii

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, świetny ubiór. Podoba mi się też miejsce, gdzie robiłaś zdjęcia i same zdjęcia też są bardzo ciekawe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię łączyć jeans z jeansem :) Super wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta jasna kurteczka , szukam takiej od dawna a jak na złość w sh same duże rozmiary mają

    OdpowiedzUsuń
  7. super post obserwuje ;))
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/waitingfor-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej spodobały mi się buty;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie ładnie to razem się komponuje. Buty piękne :))
    Nawzajem miłego weekendu, właściwie już niedzieli ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ;)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! ;-)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja ! Bardzo lubię taki dżinsowy look :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz ;-) super połączenie jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jeansowe looki :) Pięknie wyglądasz kochana i oczywiście dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, bardzo fajna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz, że nie pamiętam kiedy ostatni raz chodziłam w dżinsach? Haha :p muszę dziś przekopać szafę ;)

    A outfit jak zawsze prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne połączenie :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uroczy jeansowy look!
    bardzo mi się podoba!


    pozdrawiam cieplutko ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  21. buty są genialne :)
    cytat bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Fajny outfit:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ta jeansowa kurteczka, jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tragiczne jeansy. Ale workery swietne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jedno z moich ulubionych połączeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia :)
    a u nas na blogu ostanie godziny konkursu http://mode-moi-sell.blogspot.com/2013/11/konkurs.html
    zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. We could follow each other if you want :)

    Find me here and let me know,

    www.blogvivalavida.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz uroczo:)

    miłego dnia,
    Monika ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem fajnie, jednak mnie bardziej do gustu przypadła Twoja poprzednia stylizacja.
    Te bordowe lity są przepiękne! A i torebka też śliczna! :)
    http://my-little-travel.blogspot.com/
    Nowy post, zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne połączenie jeansowych elementów. :)

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna stylizacja =]

    http://bloggerkakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak jak mówisz, fajna i wygodna stylizacja, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się stylizacja :) Zwykła, w której można wszędzie wyjść :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylizacja, bardzo praktyczna

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz prześliczną kurteczkę. Gdzie ją kupiłaś? :3

    OdpowiedzUsuń
  36. genialne zdjęcia :)
    obserwuje!

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam jeans <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. stylizacja sama w sobie jest świetna, ale jak osobiście jakoś nie mogę się przekonać do łączenia jeansu z jeansem ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.