2013/11/23


JESIENNA PARKA KHAKI + BORDOWE LITY




Witajcie! Dzisiaj Pokażę Wam już kolejną jesienną stylizacje. W roli głównej bordowe lity ( te buty mają coś w sobie, a w dodatku są bardzo wygodne mimo wysokiego obcasa ) oraz parka w kolorze khaki. Kompletując całość postawiłam na bordowe tregginsy, koszulę w kratę oraz brązową torebkę. Myślę, że stylizacja nadaje się zarówno na długi spacer jak i na spotkanie ze znajomymi czy rodziną. Buty są tak wygodne, że mogłabym iść w nich na koniec świata!  Typowo - nietypowa jesienna stylizacja. Jak Wam się podoba moje dzisiejsze zestawienie ? :)

| lity - DeeZee | parka - sh | tragginsy - House | koszula - Debenhams | torebka - Atmosphere |


Życzę Wam miłego weekendu :)

Malwina



52 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, a buty są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lity <3

    http://bloggerkakaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thats a very nice post....... compliments.

    Greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty i super stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/christmas-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze świetna jakość zdjęć ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę sobie kupić jakieś lity, bo są świetne!
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, lity wyglądają naprawdę super :) Jedyne co bym zmieniła w tej stylizacji to parka, ponieważ na mój gust jest za krótka aczkolwiek zestaw wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny łup z sh ! :) akurat mogę zaprosić do siebie na posta o moich łupach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te lity♥

    Co powiesz na wspólną obserwację?♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja, szczególnie butki, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są śliczne <3
    Bardzo fajny blog :*
    Pozdrawiam i zaprasza do mnie : http://foto-blog-agusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są świetne i mają bardzo oryginalny kolor - jeszcze takich nie widziałam :-) Bardzo mi się podoba cała stylizacja !
    Dodaję do obserwowanych :-)
    Hehe wiesz ,że urodziłyśmy się tego samego dnia :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjecia
    i świetne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, boskie buty :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są wręcz idealne do tej stylizacji. Podoba mi się ten kontrast obcasów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! bardzo fajnie tutaj! :)
    stylizacja swietna, a ja na pewno tutaj jeszcze nieraz zajrzę :)
    zapraszam tez do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. śwlietny kolor litów
    Możesz Poklikać u Mnie w Banner SheInside(lewa Kolumna). Dla Ciebie to chwila, a dla mnie to bardzo ważne :) z Góry Dziękuję;* Możemy też obserwować jak mach ochotę :)
    Dark-paradise1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję Ci bardzo :) Twój blog również przypadł mi do gustu, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne buty, a ten kolor ^^
    Tylko jedno co mi się w nich nie podoba to ten żółty ;p
    Ładny blog !
    Pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty i torebka są swietne:) obserwuję:) może Ty mi tez taka przyjemność sprawisz:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Malwa mi jak zawsze się podoba ! :* zajebiś3ie jest ! :D butki płacą i oczywiście sexi w nich wyglądasz misia :D ! :*

    Glapciątko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądaasz! Obserwuję i liczę na to samo :) Zapraszam na wyjątkowy ( przynajmniej dla mnie :d ) post, z relacją z koncertu O.S.T.R Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz przepięknie:)
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz jak zawsze :) Buciki są niesamowite <3

    Zapraszamy na konkurs REVITALASH
    i już wkrótce na nowy konkurs z wielką paką kosmetyków pod choinkę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny, stylowy outfit. Wszystko idealnie do siebie pasuje,
    a co najważniejsze pięknie na tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lity to chyba najpiękniejsze buty na świecie, chociaż bałabym się je nosić, bo bym, znając życie, bez przerwy leżała na ziemi :D

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. The Bordeaux boots and pants look incredible on you! Beautiful! I really enjoy your blog so far and would love to follow each other--please join my GFC and I'll follow you right back!
    I recently joined Instagram and hope we can connect there too :)

    StylizedLuxe
    Instagram

    xo Jess

    OdpowiedzUsuń
  28. Parka jest świetna, no i paznokcie fantastyczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja! a buty to już w ogóle kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  30. slicznie pasuja te lity do spodni :) obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.