2013/11/10

Łososiowa mgiełka + ołówkowa spódnica

Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla Was połączenie łososiowej koszuli wraz z czarną, ołówkową spódniczką. Stylizację wzbogaciłam ślicznymi srebrnymi kolczykami oraz bransoletkami. To jedna z tych 'poważniejszych' stylizacji. Założyłabym ją na rodzinną uroczystość, czy jakieś przyjacielskie przyjęcie. Jak Wam się podoba mój pomysł na połączenie tych dwóch ciuszków ? :)

| koszula - Atmosphere | spódniczka - Orsay | biżuteria H&M | buty - no name |

INSTAGRAM - ZAPRASZAM
POZDRAWIAM M. :*

59 komentarzy:

  1. Hello Malwina

    What a BEAUTIFUL post is this...... you are looking very nice in this outfit,
    color combination is lovely.

    Wish you a very nice sunday.

    Pozdrawiam, Joop

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie buty *.* Z moją koordynacją ruchową, z pewnością bym się w nich zabiła, ale warto byłoby umrzeć :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! ;)


    *nowy link do bloga*
    Miłej niedzieli! ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz:) buty mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękny zestaw! ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mgiełka jest śliczna, ma cudowny kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  7. Looking beautiful :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2013/11/persunmall-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentujesz się naprawdę uroczo. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz - a buty są rewelacyjne po prostu rewelacyjne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie wygladasz :) Piekna jest ta koszula!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się Twój zestaw ;-)
    świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluzeczka. :))


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna sesja, a ty wyglądasz przeuroczo :) a tak w ogóle to cudowny blog kochana! Dlaczego ja tutaj trafiłam dopiero teraz? :) nadrabiam od razu zaległości :) wrzucam do ulubionych i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja
    zapraszam na mojego nowego bloga : http://my-meaningless-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam dokładnie tak samo, uwielbiam mix zdjęć!
    Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, świetnie wyglądasz! okulary dodają Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pasuje ci taki styl ;) najbardziej podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow stylizacja jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit ! :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz tak..dziewczęco! Super :)
    pozdrawiam,Monia
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna bluzeczka, lubię takie kolorki :)
    obserwuję ;)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. cała stylizacja jest fajna, ale ja chciałam zwrócić uwagę na to,że bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny zestaw <3 bluzeczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥
    świetny outfit
    Zapraszam też do mnie: appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. to przezabawne jak sie współczesnie określa zwykłe spodnie czy koszulę. wszystko zaczyna miec swoje nazwy- koszulka mgiełka :DD

    OdpowiedzUsuń
  27. Niemal mieszkam w Orsay, ale tej spódniczki nie widziałam! Śliczna! :)
    blackcherrylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie się bardzo podoba :) elegancko i dziewczęco zarazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ten zestaw, koszula jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna stylizacja! Super fotki!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/unconditionally.html

    OdpowiedzUsuń
  31. I just wanted to say that I really enjoy your blog! Keep up the great work ♡

    PS: May I invite you to my giveaway?

    Win a SUITSUIT luggage set (value €407) on my blog:

    www.freshminhtea.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bluzeczka mnie oczarowała jest śliczna, bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealnie!!! :))

    Obserwuję!!! :))
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak stylowo, elegancko i z klasą <3 całość robi wrażenie, a Ty pięknie wyglądasz w tej bluzeczce <3

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję Kochana za miły komentarz:) ty również wyglądasz cudownie:) masz piękną bluzeczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog. Obserwuję i liczę na to samo ; ) Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wygladasz pieknie!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.