2013/11/18

White blouse with blue leaves



WHITE BLOUSE WITH BLUE LEAVES




Cześć Kochani :) Dawno nie był stylizacji więc już musiała się pojawić. Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować sportowy outfit, postawiłam przede wszystkim na wygodę. Bluza z interesującym wzorem, tregginsy i sportowe Pumy - idealny zestaw na niedzielne 'leniuchowanie'. To moja propozycja na zimne, listopadowe dni. Nie dość, że modnie to do tego mega wygodnie!  :) Co u mnie? Nic nowego. Szkoła - dom, szkoła - dom, a jak Wam mijają te mroźne już poranki i zimne dni?


| BLUZA - NO NAME | TREGGINSY - C&A | BUTY - PUMA | ZEGAREK - ALLEGRO.PL |

INSTAGRAM - ZAPRASZAM !

66 komentarzy:

  1. masz fajne wyczucie stylu;) świetny blog;)
    dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie częściej;* a może wzajemna obserwacja?:) ja na pewno się odwdzięczę, buziaki ! :*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Good photo's malwina...... nice outfit to.

    Greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, bluza jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, tak na luzie :) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. lepiej by było, gdybyś nie wkładała bluzy do spodni

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna stylizacja! najbardziej podoba mi sie bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa bluzeczka , uwielbiam sportowe obuwie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się bluza w niebieskie listki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miły komentarz, miło mi bardzo!
    Koszula jest piękna, Twój blog i Ty również :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Malwa,jak zawsze :*
    / elegancko czy sportowo Malwa wygląda wystrzałowo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz mój wierny czytelniku ! <3 :*

      Usuń
  11. Brawo! :) Podoba mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moje klimaty, ale Tobie pasuje :) Sportowy styl nie dla mnie, sport to tylko w tv :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice look!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna bluza! kocham takie stylizacje luznie i wygodne! sama jestem wieka fanka luzu sportowego! :) sciskam cie Malwinko:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful outfit :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2013/11/victorias-secret-fashion-show-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, bluza jest mega! ;))

    http://kappa-girl.blogspot.com/ - Zapraszam do mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie jak zawsze! Zapraszam na nowy post ; )

    http://www.mrkfashion.pl/2013/11/tube-scarf.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie! Naprawdę mi się podoba ten sweterek :) Odwdzięczam się za każdą obserwacje, Ty masz bardzo duże grono, zazdroszczę ♥♥♥
    Zapraszam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaaaa! Przecudowna bluza!! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz ! :) super stylizacja :)

    http://izabielaa.blogspot.com.es/2013/11/secrets.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ! :) świetny blog i rewelacyjne zestawienia :) muszę przyznać, że masz genialne wyczucie stylu, pełne uroku i klasy ! :) dlatego dodaje do ulubionych i na pewno będę tutaj często zaglądać, a w wolnej chwili zapraszam serdecznie do mnie :)) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wyglądasz:) bluza świetna!:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za piękne słowa :)
    świetna bluza <3

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za sportowymi ciuchami (poza zakładaniem ich w celu czysto sportowym), ale ta bluza jest fajowa.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  25. bluza to głowna rola tego look a ! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Bardzo fajna bluza!! Super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję + liczę na to samo ;>
    http://jestemolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely outfit Malwina.
    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny i ciekawy blog :))
    Czekam na nowe posty !
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    ( napisz u mnie )
    Pozdrawiam
    Karolajnaa.
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. W bluzach chodzę tylko na jakiś wyjazdach, aby nie zamrznąć. A tak poza tym to nie. Ale akurat twoja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzę masz świetną :D
    Strasznie spodobał mi się twój blog ;)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog :)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz Kochana :) Świetna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega bluza!!!
    Obserwuje ;) zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz ; ) super ta bluza, idealnie wszystko gra!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też to kupuję, na zimne i ponure jesienne dni liczy się przede wszystkim wygoda i ciepełko :) Sweterek rzeczywiście ma bardzo oryginalny i fajny moty :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za miłe słowa :) Piękna bluza :>
    Obserwuję i czekam na rewanż :)
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia ! Wyglądasz rewelacyjnie ! Długo szukałam takiego fajnego bloga... :D
    Pozdrawiam, oczywiście obserwuję i liczę na rewanż ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  39. podobaja mi się spodnie ;)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna bluza ale ja wypuściłabym ja ze spodni!
    + obserwuję :)
    http://my-little-travel.blogspot.com/
    U mnie nowy post. Zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna bluza
    Zapraszam też do nas www.ddoubles.tk
    Obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post :) No i oczywiście cudowny blog !
    Obserwujemy?
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.