2013/12/23


... NA MROŹNE DNI 


 

Witajcie drodzy czytelnicy ! Mimo, że na ulicach brak śniegu, to jest bardzo zimo (przynajmniej w mojej miejscowości). Kiedy temperatura na dworze znacznie się obniża to nic innego mnie nie obchodzi jak ciepły ubiór. Zawsze wychodząc z domu w zimowe dni, ubieram szalik oraz rękawiczki, bo jestem totalnym zmarzluchem.  Według mnie ważne jest to żeby w takie mroźne dni czuć się ciepło i wygodnie. Ostatnimi czasy przekonałam się nawet do czapki, której nie nosiłam dość długo. 





| płaszcz - House | czapka, buty - no name | szalik, rękawiczki - handmade by grandma | spodnie - H&M |

Od pewnego czasu na różnych blogach modowych można spotkać tzw. listę życzeń gwiazdkowych. Postanowiłam, że i ja takową zrobię. Moim Gwiazdorkom już powiedziałam co chcę dostać i myślę, że niektóre z prezentów już czekają na mnie pod choinką <szczęśliwa>. Jako małe dziecko nie mogłam się doczekać odpakowywania swoich prezentów, do dziś dnia to się nie zmieniło :). Jak Wam się podobają moje propozycje prezentów? Zrobiliście podobne listy i czy oby byliście grzeczni?



Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam dużo spokoju i miłości. Niech najbliższe święta i Wigilijny wieczór, upłyną Wam w szczęściu i radości przy kolędach i zapachu świerkowej choinki. Pozdrawiam - Malwina :)

79 komentarzy:

  1. świetna lista ;-) a grzeczni to na pewno :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszczyk i buty ! Podobają mi się różowe dodatki :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój uśmiech jest piękny Malwina ..... i to jest znowu piękna seria zdjęć.

    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.

    Drodzy Pozdrowienia, Joop

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czapka ma uroczy kolor <3 Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czarne okulary podkreślają, jak piękne masz oczy ;) Tobie również życzę cudownych i spokojnych świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk. Prosty, elegancki, pasuje do wszystkiego :)

    Serdecznie pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ślicznie wyglądasz, bardzo fajna lista życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To znowu ja :D ! Malwa , wszystko jest piękne i jestem pewna że Twoja lista życzeń się spełni ! Co jak co ale marzenia się spełniają , prędzej czy później ale się spełniają ! ^^ A nawet jeśli to nikt nam przecież nie zabronił marzyć :p hh hh :* ! Zdjęcia piękniutkie jak zawsze ! :D W końcu najlepsza blogerka w tym mieście , a co tam w Wielkopolsce , a niech mnie ... w Polsce ! :* Tobie również życzę wesołych świat ! Pozdrów mamcie , dziadziuszków i Wercixa , Krzysia i drugiego Krzysia :D !

    Glapcix <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - Kochana jesteś! Oczywiście, że życzenia się spełniają misiaku! Glapcix życzę Tobie i całej Twojej familii zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Wszystkich pozdrowię! Ty też pozdrów ode mnie i od mamci rodzinkę, 'kochanego' braciszka i słodziutkiego Damianka hihi, buziaki od Cioci Malwiny! Wojtasa też pozdrów !
      Buziakii ! :** <3

      Usuń
  9. Wow, super wyglądasz! :)) Idealny, zimowy look :)
    I korzystając z okazji - Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt! ❄ ☺ ♥
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. patrząc na twoje zdj poczułam jakby był na prawdę śnieg na dworze...tymczasem mam uchylone okno i czuję wiosnę :P
    Wesołych!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz.! <3
    Piękny kolor komina. :)

    Ja również marzę o skórzanej spódniczce. (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komin! ten kolor *.*
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com . Kliknij w baner sklepu SHEINSIDE na naszym blogu, napisz w komentarzu, że to zrobiłaś, ja za to zaobserwuję twój blog!:) *Baner znajduję się na prawym pasku bocznym*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przeuroczo w tym zestawie ♥
    Czpeczka i szaliczek są takie dziewczęce i
    idealnie do Ciebie pasują!
    Pozdrawiam Cię cieplutko i oczywiście
    życzę zdrowych i wesołych! :D
    Buźka
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! ;)
    Wesołych świąt :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muy buenas fotos,,, un beso desde Murcia... Felices fiestas...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też długo broniłam się przed czapkami, a teraz nie mogę się z nimi rozstać ;)
    Bardzo ładna stylizacja i ciekawa wishlista - ja swoją opublikowałam już na początku grudnia, żeby św. Mikołaj miał czas się zapoznać i wszystko skompletować, wiadomo ;))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. widze ze na zime jestes swietnie przygotowana!

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się taki szalik i czapka , jasne kolory ładnie współgrają do Twojej karnacji

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten szalik i czapka idealnie pasuja :) Od razu stylizacja wygladasz weselszej :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie masz pomalowane paznokcie :). Czapka z szalikiem ładnie na Tobie wyglądają. Prezenty miałam zgodne z życzeniem. Świętuj dalej przyjemnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję kochana! Również Ci życzę dużo zdrowia, miłości i szczęścia:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Szaliki i rękawiczki lubię nosić, czapek nie za bardzo, ale nawet do nich musiałam się przekonać,bo inaczej bym chyba zamarzła.
    Nie robiłam swojej listy życzeń, bo nie miałabym pomysłu co w niej zamieścić.
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie, po całej wyżerce trzeba trochę poćwiczyć, aby się nie odłożyło tu i ówdzie ;)
    Świetne zdjęcia! Mnie niestety wszystkie czapki drapią w czoło :/
    Oj, przydałby mi się nowy telefon, ale niestety jeszcze nie znalazłam chętnego sponsora :D Nawet mama nie chce nim być w tej kwestii... muszę poszukać dokładniej ;) Obserwuję i czekam na nowości :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  26. czapka i szalik świetnie rozweselają całość, Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się ze wszystkimi komentarzami wyżej - Nic dodać nic ująć. :) Wyglądasz pięknie, w czapce do której się przekonać nie mogłaś wyglądasz bardzo ładnie !! :* Zdjęcia są świetne !
    Bardzo dziękuję za komentarz u mnie !
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, ale chyba można się w tym ugotować ;D
    Dzięki za życzenia i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześlicznie wyglądasz, fantastyczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Coco Mademoiselle Chanel to jeden z moich ulubionych zapachów :) Zawsze musi stać na mojej półce z perfumami <3 <3 <3 Telefon Mikołaj jakoś sam z siebie przyniósł, ale dołączam się do takiej skórzanej spódniczki i nowego obiektywu do aparatu :))
    Ślicznie wyglądasz w tych okularkach, czapa fantastyczna, pazurki i wszystko cacy :****

    Buziaki kochana
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam :)
    Śliczny komplecik! Pięknie Ci w różu!
    Dziękuje za Życzenia! Tobie rownież Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba twój szalik, jest przesłodki <3 Nie przepadam za różem, ale czasem taki pastelowy kolor najlepiej oddaje radosny nastrój. ^^
    Zapraszam na: http://storyofapanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystko bardzo mi się podoba, ale buty są cudowne!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny szalik i czapeczka ☺ Cała stylizacja rewelacyjna! ☺

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny płaszczyk i czapka :))

    OdpowiedzUsuń
  36. ładny szaliczek, żółty i różowy jak cukierek! a więc lecę coś zjeść jak mowa o jedzeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kolorki szalika i czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Po 1. Cudne paznokcie♥
    Po 2. Śłodko wyglądasz w tej czapeczce i szaliku :))
    Po 3. Przydałby mi się taki płaszczyk...
    Po 4. Z propozycji prezentów brałabym wszystko!♥
    Po 5. Dziękuję i spóźnione Wesołych Świąt;*
    Po 6. Pytałaś czy moja bluza z Boy London jest oryginalna... Więc nie, nie jest;D To podróba za 50 zł... ;p

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna kolorowa czapucha i szalik :) Super te dodatki rozświetlają stonowaną całość :) Nowy obiektyw i mi by się przyał, ale niestety pod choinką go nie znalazłam :( A Ty? Dziękuję za odwiedzinki, rzeczywiście więcej systamatyczności przydałoby się u mnie, ale coś nie potrafię się zorganizować i bardzo na tym ubolewam :/ Ale dziś nowy post także zapraszam hehe Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super !
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam do mnie : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. paznokcie masz cudne, tak samo jak strój <3

    Zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu, każda osoba wygrywa 30$ do sklepu, a dwie osoby sukienkę wartą 100-200$ :) http://diamentowyblog.blogspot.com/2013/12/giveaway-with-dressale_27.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  42. Czapka i szalik pięknie rozjaśniają ten ciemny strój, wyglądasz fantastycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. czapka z szalikiem mnie zachwyciła :D

    OdpowiedzUsuń
  44. fajnie,że dodaas akcent koloru :) Paznokcie wyglądają świetnie !!

    zapraszam na rozdanie
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Coco Mademoiselle najlepsze na świecie <3 <3 <3

    Ładnie Ci w tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wyglądasz ! Fajne zestawienie czarnej całości z dodatkami kolorowymi typu czapka, szalik ;) no i ładne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Looking lovely :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2013/12/bag-and-bracelet-from-persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeju, świetny blog! :) Bardzo ładne zestawienie, a co do listy życzeń, z wieloma rzeczami się zgadzam :)
    + obserwuję! :> jeśli chcesz, to zajrzyj również do mnie:
    http://divideend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ladnie Ci w tym komplecie, tak swiezo wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cześć. Robię na blogu konkurs w którym jest do wygrania wymarzony design bloga: http://kierunkowy48.blogspot.com/ Polecam wzięcie udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne paznokcie!

    suuusane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super stylizacja na zimowe dni:-) piekna czapka I szalik:-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. prześliczny szaliczek i czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. płaszczyk wygląda na cieplutki! :) ślicznie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  55. mega mi się podoba . zapraszam do mnie:)
    http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bosko, pazury i okulary czad!
    Have a very Stylish New Year!
    http://pandamone.blogspot.com/2013/12/up-in-woods.html

    OdpowiedzUsuń
  57. ładny zestaw :) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja uwielbiam spacerować w zimne dni. Super wyglądasz w tej czapce, więc dobrze że się do niej przekonałaś :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  59. też nie lubię kiedy jest mi zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Idealnie!

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.