2014/01/30

Little party - biała, rozkloszowana sukienka !

Witajcie! Wraz z rozpoczęciem nowego roku, zaczęły się w moim roczniku osiemnastki. U mnie bardzo intensywnie, bo już zaliczyłam dwie. Co jakiś czas będę Wam przedstawiać moje kreacje. Myślę, że raz na tydzień/dwa. Dzisiaj w roli głównej biała, rozkloszowana sukienka z River Island. Uwielbiam takie luźniejsze, nieobcisłe sukienki! Do pięknej, śnieżnej bieli postanowiłam dobrać czerwono-złote dodatki z C&A oraz czarną torebkę z Cubusa.... Swoją drogą takie cotygodniowe imprezy są dość drogie... Trzeba w końcu jakoś wyglądać, a sukienka, góra dwa razy założona 'no, bo przecież nie założę 2 razy tej samej kreacji' hihi. Dochodzi jeszcze prezent, biżuteria i inne ważne 'pierdoły' :D
| SUKIENKA - RIVER ISLAND | TOREBKA - CUBUS | BIŻUTERIA - C&A | LAKIER DO PAZNOKCI - GOLDEN ROSE |


INSTAGRAM - ZAPRASZAM !

54 komentarze:

  1. Sukienka jest rewelacyjna ! Wyglądasz w niej bardzo ładnie ! :))
    Pozdrawiam ! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwieczny problem - co zrobić z sukienką, którą się już raz na sobie miało? :) Nie przejmuj się, nie Ty jedna... Ja z reguły odwieszam do szafy na wieczne zapomnienie, albo sprzedaję. Dużo łatwiej jest ze spódniczkami, zawsze można górę zmienić i po problemie. Co najmniej na kilka wypadów się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna choć, nie lubię kiedy takie sukienki mają prostą górę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog obserwuję go już od jakiegoś czasu. Zapraszam do siebie i zachęcam do głosowania na mojego bloga w konkursie blok roku Możesz mi bardzo pomóc wyślij sms o treści K00637 pod numer 7122!
    http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/-b-uchwycic-b-b-czas-b-,8lu,blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Myślę że czarny kolor też byłby świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka :)
    ahh te osiemnastki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia i sukienka ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna sukienka, bardzo podoba mi się ten wzór pod szyją ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest cudowna, lubie takie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :) Bardzo podobają mi się dodatki!
    Pozdrawiam ciepło i obserwuję. Byłoby mi bardzo miło gdybyś zawitała w gronie obserwatorów również u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka ! Lubie połączenie bieli z czernią !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka, wygladasz przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczna sukienka :) cudnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna sukienka!! pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie fajne połączenie! ta biała sukienka i okulary tworzą razem ciekawy look

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki da się wykorzystać lub sprzedać na allegro czy innej stronie chociażby tutaj na blogu. ;))
    A ta kreacja z dzisiejszego posta bardzo mi się podoba. Sama poszukuje takiej bluzki. Dziękuje za komentarz i opinię i chyba zdecyduje się na lity ;3
    Obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka jest cudowna : )
    Wyglądasz w niej ślicznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo.. ślicznie Ci dziękuję za głos! :)

    śliczna sukioenka
    też uwielbiam rozkloszowane, a nie obcisłe. i ten ich ruch podczas obrotu w tancu :)
    coć wolałabym dłuższą ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Malwiii , ślicznie wyglądasz ! :):* Mega zdjęcia , pozdrów fotografa za doskonałość z jaką wykonuje pracę - rewela ! I za cierpliwość do Ciebie ! :* Kocham ! <3

    Czekam na kolejny post ! ^^ + brawa za czystość pracy ! :D

    Glapix <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię białe sukienki! Mam taką jedną, koronkową i chodzę w niej kiedy tylko mogę (w ogóle nie przejmując się zasadą niewkładania tej samej sukienki na więcej niż 2 imprezy ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta sukienka jest śliczna i bardzo Ci pasuje ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. JEST SUPER, BARDZO MI SIĘ PODOBA :)
    życzę miłego dnia oraz zapraszam również w swoje skromne progi :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ohoho to miłych osiemnastek :D fajna ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. hello darling, u have a really great blog, would u like to follow each other on gfc and facebook???I always follow back
    Btw, I also have a giveaway on my blog running right now, maybe u want to check it out!
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest niesamowita :)
    bardzo kobieca i śliczna :)
    pozdrawiam cieplutko ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna, chociaż nie przepadam za białymi sukienkami :P
    blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog:).Masz może ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  28. witaj :)) dziękuję za miły komentarz u mnie :) ślicznie wyglądasz, a sukienka jest naprawdę cudna :) z przyjemnością dołączam do obserwujących :) będzie mi bardzo miło jeśli i Ty zagościsz na moim blogu :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak pięknie wyglądasz! Uroczo! :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz :*
    obserwuję ;)

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cool :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2014/02/nail-polish-from-tmart.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz, sukienka boska i do tego jeszcze te bransoletki ! :)
    super post :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Very cute outfit!!

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna sukienka, świetnie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny blog :)
    może obserwujemy :)?
    http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjna sukienka, ślicznie wyglądasz! ♥

    Bardzo podoba mi się twój blog, więc z przyjemnością obserwuję :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna sukienka :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ladna sukienkeczka. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Boska ta sukienka, a biżuteria dopełnia look :)

    zapraszamy- http://pray-for-clothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.