2014/01/14

M. Przybylska - PHOTOGRAPHY#7#


Witajcie! Paulinę z powyższych zdjęć już znacie z tego postu. Jest to przemiła, pomocna,  siedemnastoletnia dziewczyna, odmieniona o 30 kg! W poprzednim poście jak i w tym zrobiłam Pauli kilkanaście portretów. Mam nadzieję, że moje portrety choć minimalnie przybliżą Wam charakter, osobowość, zainteresowania tej młodej dziewczyny. Już dziś mogę Wam powiedzieć, że w połowie lutego Paulina ( nie sama... ) zawita po raz 3 na moim blogu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, mam nadzieję, że Wam się spodobają.



INSTAGRAM/ASK - ZAPRASZAM


16 komentarzy:

  1. Wow, ale schudła ! Wygląda wspaniale ! Jestem pełna podziwu, że dała radę zrzucić aż 30 kg ! Ja wciąż walczę, żeby chociaż 5 kg schudnąć...
    Świetne zdjęcia !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! podziwiam tą dziewczynę ;-) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana sesja zdjęciowa :). Szczególnie podoba mi się drugie ( dwa zdjęcia obok siebie) i piąte. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały top jest rewelacyjny :)
    Śliczne zdjęcia - bardzo udana sesja!

    Pozdrawiamy,
    5waystobepretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam conversy! Najwygodniejsze buty :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! widać, że sesja się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju, jak weszłam w jej poprzednie zdjęcia i teraźniejsze to bym w życiu nie powiedziała, że to ta sama dziewczyna! Mega zmiana! :)) Gratuluję jej schudnięcia 30 kg:O Świetne zdjęcia... :))

    OdpowiedzUsuń
  8. te pierwsze dwa najfajniejsze, takie ekspresyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 30kg to strasznie dużo. Gratuluję wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.