2014/01/17

Malinowy sweter over size + biała koszula


Witajcie! Dzisiaj 'wpadam' do Was z bardzo cieplutką stylizacją. W roli głównej malinowy sweter over size. Idealny na takie mroźne dni (właśnie wczoraj spadł u mnie pierwszy śnieg tej zimy!) Pod sweter postanowiłam założyć, zwykłą białą koszulę, gdyż ma on dość duży dekolt. Do górnej części garderoby postanowiłam dobrać wytarte jeansy, a'la boyfriendy. Dodatkiem mojego stroju stała się czekoladowa torebka.... stylizacja gotowa ( oczywiście kurtka i inne zimowe ciuszki musiały mnie wspomóc - było bardzo zimno, nawet mimo ciepłego swetra ).



| koszula, sweter, torebka (Atmosphere) - sh | buty - CCC | kurtka - H&M | spodnie, czapka - no name |

65 komentarzy:

  1. dziękuję!
    świetna dieta cud ;)


    świetna kurtka ♥

    chyba jesteś typem grzecznej dziewczynki, bo ten dekolt wcale nie jest duży ;)
    przedostatnie zdjęcie jest najlepsze


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweter wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz:) Bardzo fajne okular, sweterek no i oczywiście czapa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna parka i sweterek !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza sytuacja <3 świetny sweterek, oddaj

    Zapraszam na posta i mojej pasji- harcerstwie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wyglądasz! :) Cudowny kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, jesteś strasznie fotogenicznia i cudna stylizacja ;*
    Proszę o klikanie w baner Rosegal ;>
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow śnieg!! :D świetna kurtka poluję na podobną:)) pozdrawiam serdecznie:*))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw! :)
    i ten piekny klimat zimowy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka jest super :) a sweterek ma prześliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz ;)
    Świetny kolor! Uwielbiam takie sweterki, szczególnie kiedy za oknem jest zimno i nieprzyjemnie :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały zestaw i zdjęcia. U mnie niestety śniegu jeszcze nie ma :c
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten malinowy sweterek!
    http://my-little-travel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! so beautiful! Lovely pics)))
    would you like to follow each other?
    Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  15. sweter i kurteczka są po prostu cudne

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś śliczna !
    Genialna stylizacja ! Podoba mi się tu
    Będę częściej tu zaglądać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uroczo wyglądasz w okularach :) fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne zdjecia, Swietna calosc! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne połączenie wyglądasz w tym bardzo ładnie .

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, boyfriendy... mam na nie ochotę już od dłużego czasu, ale wciąż nie znalazłam takich, które by mnie w 100% zadowoliły ^^
    Bardzo ładnie Ci w malinowym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  22. super prezentuje się ten seterek z koszulą :) genialnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor sweterka, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz :) sweterek miód malina :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sweterek jest przecudny ! kolor ma idealny

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie wyglądasz! a ten sweterek jest uroczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniala zimowa stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw. Biała koszula dodała stylizacji elegankiego charakteru. Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Malinowy kolor jest dla Ciebie stworzony!

    OdpowiedzUsuń
  30. do koszuli skusiłabym się przyozdobić kołnierzyk :)
    bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek ma przepiękny kolor :)
    U mnie też wreszcie śnieg! :p

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam sweterki w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekny I wygodnie zimowy zestaw:-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie wyglądasz!
    świetna stylizacja na zimę. ;)

    całusy!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Super listonoszka, no i sweterek ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super :)
    Malinowy to chyba Twój ulubiony kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oversizowy sweterek jest świetny i ma przepiękny, nasycony kolor :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Może nie widać idealnie torebki, ale z tego co udało mi się dostrzec wnioskuję, że jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. You look beautiful :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2014/01/camel-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba.
    http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Sweterek ma piękny kolor, bardzo mi się podoba, wyglądasz w nim świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja = ) . Fajny sweterek = ) . Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejny post : D .
    lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  43. Very trendy look, dear:)
    Great pictures!!!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna Stylizacja *-* Ślicznie wyglądasz...
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie ci w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tak ładnie ci w tym malinowym kolorze :)

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurtka i torebka :)) zakochałam się <3 :))

    Obserwuję!! :))
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. super outfit! :) :D ten sweterek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. liczę na więcej Twoich portretów, jesteś bardzo fotogeniczna! :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. jesteś przepiękna.. i te włosy <3

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.