2014/01/06

Sweet blouse with bow

Witajcie! Nowy rok, nowe wyzwania, posty, znajomości, ambicje, cele, większy zastrzyk gotówki i co najważniejsze nowe ubrania! Taka ze mnie zakupoholiczka, ale są też korzyści z mojego małego nałogu - częstsze posty. Przez ostatnich kilka miesięcy (bodajże ok. 3) dodawałam systematycznie posty. Przynajmniej jeden na tydzień się pojawił, mam nadzieję, że w nowym roku też tak będzie. Trzymajcie kciuki. Tymczasem zostawiam Was z nową stylizacją, a raczej jej zdjęciami. ( Jeśli chcecie to kolejny post może zawierać zdjęcia z mojej Nocy Sylwestrowej ? ).

| bluzka, buty - no name | spodnie, bransoletki - Stradivarius | torebka - Atmosphere | komin - handmade by grandma |


Pozdrawiam cieplutko - Malwina !

69 komentarzy:

  1. cudny sweterek :) i śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sweter jest uroczy :) Przeslicznie w nim wygladasz :) A ten tyl jest jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka :)
    I wstaw zdjęcia z sylwestra :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Malwina

    Wyglądasz promienna ponownie ..... ładny strój z serca i świetnych zdjęć z pięknymi kompozycjami.

    Życzę wielki tydzień.

    Drodzy Pozdrowienia, Joop

    Oh yeah ....... masz dobrą muzykę w tle!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog;D Będe tu zaglądać :D
    Zapraszam do mnie: http://bajkowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przodu sweter wygląda ładnie, ale z tyłu przeszkadzają mi te kokardki. Po prostu ich nie lubię. Zdjęcia z sylwestra? Jestem jak najbardziej za

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym sweterku w serduszka :) Jest uroczy!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka fajna i sweterek:P
    xgivemefive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmieniam rozmiar zdjęcia przed dodaniem (ok. 720x1000) i ustawiam rozmiar oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek, a zdjęcia z nocy sylwestrowej chętnie zobaczę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyszły te zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek jest przepiękny! W ogóle super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny tez sweterek! Też taki chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny sweterek , piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Czadowy sweter <3 do pozazdroszczenia!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/love-can-damage-your-health.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweter czad <3 Pozazdrościć !
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/love-can-damage-your-health.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie dobrałaś każdy detal stylizacji. Bluza oczywiście na piedestale! Dlatego wyglądasz przeUROCZO. Pozdrawiam ciepło! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny sweterek :) Zapraszam do mnie , bd wdzięczna za obserwacje :)
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny sweterek kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweterek ! Bardzo słodki i fajnie pasuje do całej stylizacji !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka świetna i co najważniejsze pięknie w niej wyglądasz. Świetne zdjęcia, dobrego masz fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajnie wyglądasz! sweterek jest cudny , torbka również świetna!:*)) pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzeczka jest przecudna <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna ta bluzka :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. You have the cutest sweater ever :)!

    Do you want my fashion illustration of your favourite outfit? Enter my art giveaway on http://stardustandroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. tył tego swetra po prostu zwalił mnie z nóg! super :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo oryginalny sweterek :) Obserwuję i zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się po uszy w Twoim swetrze, jest przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluza jest fantastyczna, szczególnie podoba mi się jej tył jest uroczy :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. You look lovely :)

    GIVEAWAY on my BLOG:

    http://www.gagcloud.com/2014/01/tamar-abuladze-studio-handpainted-t.html

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna bluza, urocze te serduszka :3 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. sweterek jest przesłodki;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny sweterek! Zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
  35. piekne zdjecia i sliczna kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny sweterek i torebka♥ Jak zawsze świetnie wyglądasz, nie ważne co ubierzesz...;d Z chęcią obejrze Twoje zdjęcia z Sylwestra :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz uroczo, bardzo mi się podoba!

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow jest moc kochana! Ten serduszkowy sweterek jest przeuroczy! A tył... mistrzostwo świata, asymetria i kokardka dodają mu niebanalnego charaktru- super! :) Torebka również świetna, c\fajny kształt, pakowna, idealna dla mnie :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz! Mega uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? WRITE me if you agree)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog! ;)
    Bardzo mi się tu podoba, będę wpadać częściej. Super stylizacja :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. O, serduszka! Uwielbiam takie urocze printy ;) I genialne plecy ma ten sweterek, bardzo pomysłowo umieszczona kokarda!

    OdpowiedzUsuń
  43. niesamowicie uroczy jest ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo dziewczęcy ten sweterek. Jego tył wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładne torebka! Wszędzie takiego kuferka szukałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.