2014/02/24

Rozkloszowana szarość w czerwone róże


Witajcie! Dni coraz cieplejsze, słońce coraz później 'chowa' się za horyzont... więc to czas na spódniczkę! W dzisiejszym poście postawiłam na rozkloszowaną szarość! Gdy tylko ją ujrzałam, już wiedziałam, że będzie moja. Urok mój skradły kolorowe kwiatki, które są dobrym znakiem na rozpoczęcie wiosny. Spódniczkę połączyłam z bluzką ze skórzanymi rękawami, również szarą. Tak bluzka to prawdziwy HIT wiosenny. Czarna torebka i buty doskonale wpasowały się do stroju, tak jak i srebrne dodatki! Jak Wam się podoba moja stylizacja?
| spódniczka, biżuteria - H&M | bluzka, buty - no name | torebka - Atmosphere | rajstopy - Gatta |


Pozdrawiam - Malwina !

64 komentarze:

  1. cudownie ci w tej spódniczce! Promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw i zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna bluzeczka! Świetny look :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładny zestawik :) uroczo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa ta spódnica, przywołuje wiosnę :) Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka, ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Jaka piękna spódniczka ! Świetna bluzka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ! jaka piękna spódniczka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna spódniczka! ;)
    pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja, wyglądasz przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz przepięknie i spódniczka jak najbardziej trafiona:)
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódniczka jest nieziemska, a całość po prostu idealna ♥♥♥
    forevver-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. You look lovely :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2014/02/trend-reports-for-fw-20142015.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz w takich stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za komentarz ;)
    Wyglądasz prześlicznie ♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestaw, spódniczka dodaje charakteru tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki. będzie potrzebne


    śliczna spódnica
    i bluzka mi się bardzo podoba!
    2 zdjęcie jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka jest genialna :) Nie lubię za bardzo printu z kwiatami, ale tutaj wygląda genialnie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylizacja. Spódniczka jest przepiękna! *-*

    http://pxxphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Już dawno nie widziałam tak pięknej spódnicy *.*
    Chyba zawitam do H&M, ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka jest przeurocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny zestaw, bardzo ładna bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/dmfP/
    buty ze skóry naturalnej po 30, 70, 100 i 150zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. spódniczka jest świetna! Bardzo mi się podoba, ale chyba zestawiłabym ją z czymś innym, może z bielą?
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaję mi się, że bluzka jest za ciężka dla tej spódnicy. Lekka bluzka z krótkim rękawkiem, do tego ramoneska i byłoby lepiej, bynajmniej w mojej ocenie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne zdjecia i stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zabiorę Ci tą piękną spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie świetne połączenie! bardzo mi sie podoba :) a kurtkę kupiłam 3 lata temu jak nie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardz podoba mi się Twoja stylizacja, piękna spódnica ale zdjęcia są rewelacyjne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    z miłą chęcią bedę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnemu we wszystkim ładnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna Spódniczka, taką chce na wiosnę !

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz prześlicznie! :)
    masz wspaniały styl a ta spódniczka jest kawaii :)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  33. hej świetny blog i zdjęcia :) !!!! A przy okazji też prowadzę bloga o modzie może wejdziesz http://mojamodabut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja jest genialna, ślicznie wyglądasz kochana! :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jaka świetna spódniczka *.* chcę ją! ♥

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna stylizacja ;D dla mnie idealna ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że nie tylko ja mam słabość do kwiatów ! Świetne wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ładniutka bluzeczka ;)

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/hello-march.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia ! wszystko fajnie masz dopasowane :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zakochałam się w spódniczce! <3 ma przepiękny wzór, dawno takiego nie widziałam! fajne ją połączyłaś z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się Twoja spódnica :) Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście. Staram się o współpracę, na której mi bardzo zależy. Twoja pomoc jest mi bardzo potrzebna :) A może obserwujemy? :) Daj znać u mnie.
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczna ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Spódniczka bardzo mi się podoba! ; )

    OdpowiedzUsuń
  45. kurcze ja ciągle zakochana jestem w kwiatkach :) uwielbiam ten motyw

    OdpowiedzUsuń
  46. Twój styl jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.