2014/03/07

February Instagram mix

Dobry wieczór kochani ! Witajcie w nowym miesiącu ! Dzisiaj mam dla Was małe, Instagramowe podsumowanie. Luty minął mi bardzo pracowicie. Mimo, że miniony miesiąc był bardzo dobry wierzę, że kolejny będzie jeszcze lepszy, pełen nowych doświadczeń, wyzwań, znajomości. Krążąc między domem, szkołą, spaniem, a śniadaniem, tak naprawdę nie odczułam kiedy minął ten miesiąc :O . Zapraszam do obejrzenia moich zdjęć, więcej ich możecie znaleźć na moim INSTAGRAMIE ( na którym codziennie pojawia się coś nowego ).

| 1. Golden Terraces in Warsaw | 2. Me | 3. Small and sweet princess - Amelka | 4. Favourite fruit | 5. My friend | 6. Swimming Pool | 7. Me | 8. Warsaw | 9. Me with classmate |
| 10. Running with mom | 11. A little party never killed nobody | 12. So much nail | 13. Lunch time | 14. Me with friends | 15. New post on my blog | 16. Me with Paula | 17. Amelka | 18. So much fun |


Pozdrawiam Was ciepło !
PS. Niebawem nowy post !:*

32 komentarze:

  1. Super mix, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix. Robisz cudowne zdjęcia.
    forevver-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki za poklikanie ! :* również obserwuję :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja lubię oglądać zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa taka piękna! ♥
    Truskawki-już się nie mogę doczekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna dziewczyna z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotkowy mix :)
    jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac bedzie mi milo :) zbieram rowniez kliki w choies wishliste jakbys mogla raz kliknac pod ubrankami bardzo by mi to pomoglo :*
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, super zdjęcia! :) Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się tu podoba i na pewno będę wpadać częściej. Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie w wolnej chwili :) Zapraszam www.divoces.blogspot.com
    Jeśli Tobie też spodoba się mój blog to może wzajemna obserwacja ? :)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze z okazji Dnia Kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje ,dziekuje za kliczki jestes kochana :*
    *
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix.
    bardzo fajny blog dlatego obserwuje <33

    http://milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow świetny mix :)

    może tak wspólna obserwacja ?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie mix'y zdjęć :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego z okazji naszego święta - dnia kobiet :)
    i-am-who-i-really-am.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny maluch! słodziak

    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra zdj ;*
    Wazystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet <3


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia z instagramu! :) Ten dzidziuś jest przesłodki hh :)
    obs. za obserwowanie???
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie tu.. :)) i te zdjęcia ^^ pozdrawiam i zapraszam do siebie ps. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię miks zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam posty instagramowe ! :)
    moze wspolna obserwacja? Daj znac u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Także obserwuje ;*
    Miłej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny mix, lubię takie posty :)
    poklikasz w link w ost. poście? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog :) Pozytywnie mnie nastraja :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://nicole-szulcc.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.