2014/03/11

Klasyczna stylizacja czyli czerń i biel w roli głównej.

Witajcie! W dzisiejszym poście chcę się Wam pokazać w trochę odmiennej stylizacji, bardziej uroczystej. Czasami w życiu zdarza się tak, że sytuacja wymaga od nas bardziej oficjalnego wyglądu. Taka też jest moja dzisiejsza stylizacja.  Typowy klasyk, biel i czerń, zestawienie, które wcale nie musi być nudne. Duet niby idealny, ale jak przychodzi co do czego, to czasem pojawia się problem - co z czym połączyć, żeby wyglądało dobrze...


Ja postawiłam na czarną, pikowaną bluzkę z baskinką oraz czarne spodnie. Na bluzkę postanowiłam założyć biały żakiet. Stylizację wzbogaciłam czarnymi butami na koturnie oraz czarną torebką. Włosy oczywiście związałam w koński ogon:). Jak Wam się podoba? 








| żakiet - Stradivarius | spodnie - H&M | bluzka - nn | buty - CCC | torebka - Atmosphere | pasek - Mohito |


31 komentarzy:

  1. Bardzo fajny duet! Bardzo podoba mi się Twój żakiet;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka i żakiet ! Bardzo mi się podoba ta stylizacja !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uwielbiam taką kolorystykę kochana! Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to jest bluzka z baskinka to ja jestem ksiadz.

    Fajna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. klasycznie i bardzo, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! ;) Bardzo klasycznie.
    Pozdrawiam ciepło! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakiet <3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne zdjęcia, muszę się skontaktować z tym fotografem heeeheehee :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz fantastycznie! :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta torebka jest prześliczna! Bardzo ładny look.
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna, klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny strój, śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie ekstra! Torba cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow great style! check out my new post, and if you can click some links that would be great ^.^

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog,fajnie pisany
    zapraszam do mnie - wróciłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana nominuję cię do LBA, więcej na moim blogu. Mam nadzieje, że spodoba Ci się ten pomysł. :)
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby klasycznie ale super :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja!!!
    Jesteś Bardzo ładna! Widze, że wkładsz dużo pracy w bloga
    Co powiesz na obserwację za obserwację?Daj znać u mnie
    http://ula-ulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz uroczo! bluzka bardzo mi się podoba i mimo że całość jest w klasycznej kolorystyce, wcale nie jest nudno. przeglądnęłam kilka stron i blog wydaje się być przemiły i przyjemny w oglądaniu, dodaję więc do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej, jaki masz piękny uśmiech <3
    Pięknie wyglądasz, prześliczna jesteś, a marynarka idealna :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny look ;)

    dasz follow back? http://mysimplelifeanddailiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja jest śliczna uwielbiam połączenia bieli i czerni : )

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna czarnobiala stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasyka b&w i jeszcze te czerwone paznokcie;-)

    W wolnej chwili zapraszam na www.mayoume.pl

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.