2014/03/26

RED SHIRT IN TARTAN

..... Rano coraz częściej budzą mnie płomyki słońca, a wracają ze szkoły już nie wita mnie mrok. Czuję wiosnę. W mojej szafie też już ją czuć, a w Waszej? CZERWONA KOSZULA W KRATKĘ. Idealna na taką pogodę, pod warunkiem, że jest powyżej 15 stopni. W mojej miejscowości w dzień robienia zdjęć z pewnością tyle było. Nie potrzebowałam nawet kurtki! Uwielbiam takie dni, gdy wychodząc z domu, zakładam tylko buty i już mnie nie ma. Koszula upolowana w sh. Nie pamiętam za ile, ale z pewnością za 'małe pieniądze'. Połączyłam ją z białą, rozkloszowaną spódniczką z H&M, wygodnymi koturnami, czarną torebką i złotymi dodatkami.

fot. Krzyś

| buty - CCC | rajstopy - Gatta | spódniczka - H&M | koszula - H&M (sh) | torebka - Cubus |

16 komentarzy:

  1. super ,urocza bluzeczka i spodniczka ,bardzo mi sie podoba <3


    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :))
    spódnica przeboska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja.
    Bardzo mi się podoba spódniczka świetna jest ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bardzo ładnie i dziewczęco :) super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie! Słodko i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja. Jednak brakuje czegoś na rękach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz!
    Piękna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona spódniczką. Super wiosennie ;) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka stylizacja :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.