2014/06/25

Miód Malina - Mig !



Witajcie ! Dzisiaj wpadam do Was z wielkim, różowym powerem ! Wraz z nadejściem lata obudziła się w moim ciele nowa, pozytywna energia. Gdy tylko pogoda dopisuje od razu wsiadam na rower. Oczywiście nie w sukience. Dziś mam za sobą już 20 km. Sesja wykonana kilka dni temu, co mogę o niej powiedzieć: zwiewna, lekka i dziewczęca, no może trochę (za) słodka. Bardzo dziękuję Izie, która robi tak wspaniałe zdjęcia! Zapraszam Was do polubienia jej Fanpage'a na Facebook'u.
| sukienka - Stradivarius | buty - H&M | bandama - sh |

 

30 komentarzy:

  1. Jeju jak ładnie :D Sliczna sukienka ! Rower też genialny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka ! :) Fajny rowerek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo różowo:D sukienka mi wpadła w oko i gdyby udało mi się dorwać w kolorze fioletowym brałabym bez zastanowienia :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka! Bardzo fajna stylizacja na rower! Sesja wyszła świetnie!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia cudowne, ale ta muzyka w tle strasznie mnie wkurza.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :) I super kolor roweru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też szukam czegoś na produkcji, ale w moim mieście na wakacje rzadko poszukują. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, a jaki ładny kolor roweru :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. slodko :) bardzo mi sie podoba! chcesz zobaczyc moja rowerowa stylizacje? zapraszam :)
    http://camilliefashion.blogspot.com/2014/06/rowerowa-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zdjęcia * O *

    OdpowiedzUsuń
  12. rowerek jest cudowny <3


    ps. a u mnie? KOLORY I LATO W FASHIONOWEJ ODSŁONIE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna, prosta i dziewczęca stylizacja :) A rower, jego kolor i ten słodki koszyczek z kokardką są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz w tej stylizacji mega uroczo :-) wszystko idealnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sesja, taka romantyczna i dziewczęca. Super rower

    OdpowiedzUsuń
  16. Look so cute :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny koszyk- też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię styl retro .. świetna stylizacja :)

    Zapraszam do siebie http://photoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super fotki, boski rower :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i ładna sukienka <3
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczo wyglądasz w tej sukience ;) Pozdrawiam.

    http://designs-fashion-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia, wyglądasz PRZEdziewczęco!

    www.twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale różowo ! Teraz mam ochotę na maliny mmmm :)

    Pozdrawiam :)

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. same moje ulubione pioseneczki tutaj masz! :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.