2014/07/09

Kombinezon w egzotyczne kwiaty !



Mój dzisiejszy outfit składa się z pięknego kombinezonu z Mosquito. Na początku nie byłam do niego przekonana, gdyż był mi trochę za duży. Pierwszy raz zamawiałam coś z Mosquito.pl i nie wiedziałam jak wypadają ubrania z tej strony, ale z czasem się przekonałam. Od teraz uwielbiam kombinezony. Niedawno udało mi się znaleźć przepiękny kombinezon w sh. Niebawem uwiecznię go na zdjęciach :). Do kombinezonu postanowiłam założyć białe trampki na platformie, czarną torebkę i neonki, w których nic nie widzę, gdyż mam wadę wzroku. :D Życzę Wam miłych wakacji. Nie wiem jak będzie z dodawaniem u mnie postów w najbliższym czasie, ponieważ wyjeżdżam do Kołobrzegu na 2 tygodnie. Byłyście kiedyś tam, a może właśnie jesteście lub planujecie pobyt?
 | kombinezon - Mosquito.pl | trampki - H&M | torebka -  Cubus | neonki - House |

23 komentarze:

  1. Kombinezon ma świetne wzory i dobrze, że się do niego przekonałaś bo super w nim wyglądasz:-) Bardzo fajne trampki!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny masz ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra kombinezon, ekstra buty! Nie mogę się napatrzeć. (:

    www.twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia.
    Strasznie mi się podoba ten kombinezon natknęłam się już kilka razy na niego w sklepie i za każdym razem bardziej mi się podoba. A ten jest świetny.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kombinezon !
    udanych wakacji Malwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny kombinezonik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzieciństwie zwiedzilam całe wybrzeże:) kombinezon świetny! U mnie na blogu zobaczysz az dwa ;) uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten kombinezon i świetna stylizacja. Jaki masz rozmiar tego kombinezonu ?? Pytam bo też go chyba kupię, tak spodobał mi się na Tobie.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się się w butach, mam nadzieję, że jeszcze gdzieś je znajdę. Ślicznie wyglądasz w kombinezonie :)

    ☀ http://livrau.blogspot.com/ ☀

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny kombinezon! Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. ach wakacyjnie w 100 procentach <3

    OdpowiedzUsuń
  13. takiego właśnie szukam, świetny! do tego świetnie skomponowałaś buty :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. This is very fascinating, You're an overly skilled
    blogger. I have joined your feed and sit up for looking for extra of your magnificent post.
    Also, I have shared your web site in my social networks

    Have a look at my web site - cheap uk hosting sites

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kombinezon, właśnie takiego szukam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kombinezon ;)

    Zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.