2014/09/20

My eighteenth birthday parties


Witajcie. Bardzo dużo czasu upłynęło po ostatnim wpisie. Mam wrażenie, że to przez moją szkołę, muszę się jej poświęcić w stu procentach. W trzeciej klasie....  słyszę non stop temat matury. Nie dość, że w szkole, od nauczycieli to również w domu. Wracając wyczerpana do domu słyszę: Jak było w szkole, bo wiesz to już trzecia klasa, matura.... Tak z dnia na dzień upływa mój cenny czas, uczę się o wiele więcej niż w klasie pierwszej czy nawet drugiej, bo to już w tym roku MATURA, ale jak to ktoś powiedział 'Matura to bzdura'. No zobaczymy z czasem. TYMCZASEM 'PRZENIOSĘ' WAS DO MOJEJ MAGICZNEJ,  IMPREZY OSIEMNASTKO-WEJ!



DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM MOIM GOŚCIOM ZA PRZYBYCIE ! 
Zapraszam na mojego INSTAGRAMA, na którym codziennie coś nowego.




9 komentarzy:

  1. Widać, że świetnie się bawiłaś ;)
    Spóźnione Wszystkiego Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać impreza była świetna !
    A matura? Hmm, wiadomo wszyscy się stresują a potem kiedy zaczyna się sesja na studiach to śmiejemy się z tego i okazuje się, że matura to pikuś, no ale warto się przyłożyć do nauki dla własnej satysfakcji !:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że świetnie się bawiliście :) Ślicznie wyglądałaś ;) Wszystkiego najlepszego, trochę spóźnione, ale ważne, że jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. spóźnione sto lat !
    ah ta klasa maturalna, dobrze że to za mną:p


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kadry, widać że osiemnastka się udała! :) A ze zdjęć zostaną piękne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.