2014/09/29

Wysoki stan / sweter 3/4


Zawsze z przemijaniem lata i nadejściem jesieni, pisze rożnego typu wychwalania na temat, jak to lubię jesień (... za to że mogę się schować pod   kocem pijąc ciepła herbatę, za seriale, za ten multum kolorów, które można uwiecznić na zdjęciach). Pokłady mojej kreatywności (powiedzmy) są bardziej aktywne niż na lekcji języka polskiego. Pora roku jak każda inna, chłodniejsza od lata, cieplejsza od zimy. Stylizacja też jako tako letnio-jesienny. Sweterek 3/4 świetnie pasuje do spodni z wyższym stanem, nawet pod względem koloru. Balerinki i klasyczna czarna torebka wpasują się w każdy zestaw. Złote dodatki i można ruszać w świat....

| spodnie, sweter - Stradivarius | balerinki - CCC | torba - H&M | zegarek - Adidas | biżuteria - Apart |

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz nie wyłączylam bloga, bo leciała muzyka. :D Mimo że zdecydowanie nie jest w moim typie, to tak mi poprawiła humor, że zostawiam włączonego Twojego bloga na dłużej. :D haha... chyba tego dziś potrzebowałam - energicznej muzyki - a jak już mówiłam słucham zdecydowanie innej :P dziwneeee.... a co do outfitu podoba mi się Twój sweterek i włosy masz boskie :3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrany sweterek do tych jeansów ;3 Poza tym świetnie wyglądające włosy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz ten sweterek! ;D
    ładne włosy! *.*
    www.fashion-styleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wręcz przeciwnie - nie lubię jesieni :) fajny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się sweter!

    koszikoszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Zwłaszcza torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.