2014/10/19

K2 ft. Buka - 1 moment


Hej ! Wczoraj wybraliśmy się z moim mężczyzną w odwiedziny do mojego taty. Po drodze stwierdziliśmy, że udamy się na zdjęcia. Jakieś 15-20 minut i już byliśmy po mini sesji, ruszyliśmy w drogę słuchając tytułowej piosenki ! Nie odbyło się oczywiście bez śpiewania ( a raczej fałszowania ) Zapraszam do obejrzenia naszych strojów.

Ja | spodnie - Stradivarius | bluzka - New Yorker | koszula - sh | torebka - H&M | buty - Szewczyk | zegarek - Adidas | biżuteria - Apart |
Krzyś | bluza, jeansy - House | buty - Nike Air Max | okulary - H&M | zegarek - nn | 

14 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia,uwielbiam tą piosenkę;)
    Podobno nie powinno pokazywać się rejestracji auta na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula w kratę wymiata!

    ___________
    a u mnie?
    płaszcz Zara w roli głównej
    fashion,style&makeup
    www.facebook.com/JustynaPolskaStyle

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna z pazurkiem stylizacja :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha - Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwoje stylowi, fajne luźne outfity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia i kraciasta koszula ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie wyglądacie, jesteście tacy... 'prawdziwi'. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje. Fajnie wyglądacie, szkoda, że ktoś nie zrobił wam zdjęcia razem ;)
    Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula w kratkę jest boska:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.