2014/10/08

SEPTEMBER WITH INSTAGRAM

| 1. Osiemnaście róż od mojego Najwspanialszego | 2. Selfie | 3. Wraz z nadejściem jesieni w moim pokoju pojawiły się klimatyczne świeczniki | 4. Hybrydowe cudeńka |




 | 5. Mój ukochany pirat drogowy | 6. Ladies night | 7. Urodziny dla rodziny :D | 8. Wymarzone prawko |



 | 9. Pierwsze grzybobranie tej jesieni | 10. Romantyczny wieczór | 11. Friend's birthday | 12. Wyczekiwana osiemnastka z moim lubym |


Zapraszam :

PS. Jakiś czas temu kupiłam sobie sprzęt do robienia paznokci hybrydowych. Jestem ciekawa czy chcielibyście jakieś posty związane z robieniem i pielęgnowaniem paznokciami hybrydowych, mojej opinii na temat doboru lakierów i innych przydatnych informacji?


7 komentarzy:

  1. lubię takie mixy:)

    ________
    a u mnie?
    haloweenowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdania prawka!!! :) Szerokich dróg :))
    Super pazurki i fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam instagramowe mixy :D
    gratulacje zdania prawka !


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny mix!
    a u mnie rozdanie na blogu z oasap bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.