2014/11/08

KUPONY MIŁOŚCI/LOVE TICKETS

Hej! Dzisiejszy post trochę z innej beczki. Mianowicie chcę Wam pokazać prezent, który zrobiłam Krzyśowi na urodziny. W sumie to też idealny prezent na walentynki czy rocznicę związku. Mowa tutaj o KUPONACH MIŁOŚCI. Pewnie wielu z Was zastanawia się co to takiego?! Otóż są to kupony/bony podobne do tych, które możemy kupić w dzisiejszych sieciówkach. Jednak kupując bon do sklepu 'idziemy na łatwiznę' , a robiąc go sami mamy z tego niemałą satysfakcję, radość oraz uśmiech obdarowanej osoby.


Kupony przygotowałam w GIMPie. Kolejnie wydrukowałam, wycięłam, każdy z osobna przykleiłam na kartkę techniczną i znowu musiałam je powycinać. Gotowe kupony włożyłam do słoika ( najzwyczajniejszy słoik jaki każdy z nas ma w domu, ja użyłam słoika po ogórkach :D ). Zostało mi jeszcze kupno słodkości, które wrzuciłam do środka słoiczka oraz udanie się do ulubionej kwiaciarni w celu przyozdobienia prezentu. Wykonanie takiego gadżetu jest dość czasochłonne. Jednak dla takiego efektu i radości Krzyśka warto było poświęcić trochę czasu !

Jeśli nie macie pomysłu na niespodziankę dla dla drugiej połówki to według mnie jest to naprawdę fajny i oryginalny prezent. Zarówno da chłopaka jak i dziewczyny! Co do kolorystyki to zależy od Waszej inwencji twórczej. Przykładowe tematy kuponów: 
1. Kupon na obiad/kolacje.
2. Kupon na wyjście do kina (osoba obdarowana wybiera film)
3. Kupon na masaż.
4. Kupon na wspólne wino/piwo.
5. Kupon na śniadanie do łóżka.
6. Kupon na przytulanie.
7. Kupon na oglądanie całą noc piłki nożnej beż marudzenia partnerki.
8. Kupon na dzień bez mówienia "nie".
9. Kupon na gorący pocałunek
10. Kupon na zabranie mnie na randkę.


POZDRAWIAM MALWINA



26 komentarzy:

  1. świetny pomysł

    ___________________________________
    a u mnie?
    ja i mój wywiad w Avanti
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł i wykonanie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! Może i ja zrobię coś podobnego? ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na oryginalny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe ^^ Bardzo ciekawy pomysł :-) Sprawdź pocztę ^^
    Obserwuję :D
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna notka! Bardzo pomysłowa! Zdjęcia masz na blogu bardzo wyraziste, aż miło się ogląda!
    Jeśli jednak mam być szczera, radzę Ci usunąć muzykę z bloga (ewentualnie dodawać ją do postów), bo troszkę rozprasza i jednak ten gadżet nie umila czytania :/
    Pozdrawiam, Pati ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, ale chyba sama wolałabym coś takiego dostać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł. ;)
    PS. Ja tam uwielbiam oglądać mecze piłki nożnej, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny, inspirujący post ;) ooby tak dalej, jestem pod wrazeniem ;))

    sniadanielejdis.blogspot.com zapraszam na post oraz na konkurs 30$ na zakupy w echopaul.com sniadanielejdis.blogspot.com/2014/10/my-first-giveaway-echopaul.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale extra. Muszę zapamiętać o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł!
    Twoja druga połówka musiała być przeszczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł na prezent! :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za odwiedziny :) Świetne !

    OdpowiedzUsuń
  15. ojj tak ja chyba na mikolaja zrobie mojemu taki rpezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sposób na miłe chwile - naprawdę jesteś genialna! :]

    OdpowiedzUsuń
  17. wow świetny pomysł! :) też taki zrobię

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczne na pewno zrobie takie na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.