2014/12/19

Christmas gifts for her and him

Witajcie! Święta już bardzo blisko, w moim domu już je 'czuć'. Zapach pierników i innych smakołyków roznosi się po całym domu, choinka też już zajęła swoje miejsce, czeka tylko na przystrojenie. Czy Wy tez już czujecie tę świąteczną atmosferę?  Brakuje mi tylko prezentów, jutro postaram się większość z nich kupić:). Pewnie o czymś zapomnę , ale mam jaszcze tydzień, więc wydaje mi się, że zdążę wszystko załatwić. Obawiam się jedynie ludzi, których w ten weekend pewnie będzie bardzo dużo w pobliskiej galerii. Zostawiam Was z moimi świątecznymi propozycjami DLA NIEJ i DLA NIEGO. 

| 1. świecznik - home&you | 2. The sims 4 - Allegro.pl | 3. obudowa na telefon - XGSM.PL | 4. lakier hybrydowy - NeoNail | 5. świeczka - home&you | 6. koc - home&you | 7. lustro - home&you | 8. perfum Si Giorgio Armani - Douglas | 9. ramka na zdjęcia - home&you |
| 1. perfum Calvin Klein - Douglas | 2. pendrive - Allegro.pl | 3. obudowa na telefon - Allegro.pl | 4. portfel skórzany - Allegro.pl | 5. bluzy Adidas - Allegro.pl | 6. gra na PS3 - Allegro.pl | 7. skórzany pasek - Allegro.pl |

Linki do sklepów:


Aby Święta Bożego Narodzenia
były Bliskością i Spokojem,

a Nowy Rok – Dobrym Czasem.
- Konstanty Ildefons Gałczyński

Życzę Wam zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych Wam osób.


14 komentarzy:

  1. Takie lustereczko, to chyba marzenie każdej kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pograłabym w Simsy :) Uwielbiałam tę grę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne propozycje idealne dla niezdecydowanych!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie. Ja przyjaciółce kupiłam słodki fartuszek z motywem z koca. (:

    www.twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. proponuję kupić chłopakowi nową bluzę, bo od roku widuję go praktycznie codziennie w tej samej. taki fejm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem dla kobiety bardzo łatwo jest kupić prezent, dla mężczyzny - to jakaś katorga

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje i trafione :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie genialne lustro ;O Piękne ;)

    Również wszystkiego dobrego kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje na prezenty:)Przyznam szczerze, że często kupuje coś przez internet i np.przez allegro. To duża oszczędność czasu. Tymczasem zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super
    zapraszam do mnie
    http://desinger-sasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Si - to najlepszy prezent na każą okazję! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.