2015/01/20

Leather all around


Witajcie! Od dobrego tygodnia, pogoda nas zaskakuje.... Wstaję rano z łóżka i nie jest mi zimno, kończę lekcje - wita mnie słońce, rękawiczki też już gdzieś leżą w kącie szafie. W sumie fajna taka zima, przynajmniej dla mnie. W dodatku dni są coraz dłuższe, więc i moje poczucie radości jest większe. Humor też mi dopisuje, więc nie narzekam. Według mnie to co na siebie ubrałam, bardziej spełnia kryteria jesienne, niż zimowe. Kurtka, przeleżała w szafie .... ooj długo. Spodnie skórzane, wygodne lecz nie są ciepłe w momencie ich zakładania, ale później jest już tylko lepiej ;p . Skórzana kamizelka całkiem fajna na takie dni jak owy zdjęciowy i pasująca do spodni.... Czarne buty + torebka i można iść na spacer.

Hi! Since a good week, weather surprise us .... I get up out of bed in the morning and I'm cold, I conclude lessons - I am greeted by the sun, the gloves are also somewhere in the closet corner. In total, the winter fun, at least for me. In addition, the days are getting longer, and so my sense of joy is greater. Humor also writes to me, so I'm not complaining. I think it's what I got dressed, more meets the criteria autumn than winter. Jacket, it lay in the cupboard .... so long. Leather pants, comfortable but are not warm when they are established, but then it is just better; p. Leather vest pretty cool on days like pink shooting and matching pants .... Black shoes + bag and you can go for a walk.

| buty - nn | spodnie - Reserved | kamizelka - Mohito | kurtka - Big Star | torebka - H&M |


15 komentarzy:

  1. Świetna torba i buty! :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BUTY SĄ ŚWIETNE!

    ______________________________
    trendy spring/summer 2015
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Piękny masz kolor włosów ;-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie. :) Super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. kącie* :D i nie account... oczy bolą.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post !! zapraszam na mojego bloga do zapoznania się z moją osobą i zachęcam do komentowania :) http://paula-style99.blogspot.com/p/o-mnie.html
    Pozdrawiam Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a torebka jest cudna:)
    Zapraszam również na naszego bloga:
    laashine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, wszystko na TAK ! zapraszam do siebie http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetny styl ! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/ obs za obs ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetny styl ! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.