2015/03/03

BLACK & WHITE OUTFIT

Już od jakiegoś czasu szukałam czarnej, mocno rozkloszowanej spódniczki. Chciałam koniecznie żeby miała kontrafałdy. Niestety jednak w sieciówkach nie mogłam takiej znaleźć. Poratowała mnie krawcowa, która oprócz spódniczki uszyła mi również bluzkę. Materiał sama wybierałam, więc spódnica jest z grubego i solidnego materiału, a bluzka z odpowiednio delikatnej koronki. Wiem z własnego doświadczenia, że kupowanie kiepskich jakościowo (tanich) materiałów raczej nie wyjdzie na dobre. Dlatego wolałam zainwestować w droższe, ale trwalsze. Muszę się przyznać, że uwielbiam tę spódnicę. :) Poza tym czerń i biel to kolory ponadczasowe, nigdy nie wyjdą z mody i każdy w nich wygląda GREAT.

| spódniczka, bluzka - własny projekt | torebka - nn | buty - Nelly.com |

INSTAGRAM 

17 komentarzy:

  1. Wow buty są przepiękne!
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stylizacja !


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony zestaw kolorystyczny

    __________________
    first fashion style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo, dziewczęco, romantycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna spódniczka i bluzka! Świetny zestaw!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo prosta, a zarazem ciekawa stylizacja :) Ekstra buty !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie chce namówić mamę by uszyła mi takie cudo tylko w jakimś pastelowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia co prawda nie do końca jestem przekonana o aż takiej ilości zdjęć z odbiciem lustrzanym ale poza tym wszystko jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie naprawdę pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny zestaw! Śliczne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty cudowne,. Cały zestaw świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie mój faworyt!

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluzka i te buty Malwa <3
    ZAZDROSZCZĘ ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Naprawdę! Już pomijam stylizację bo aż brak mi słów :) Oczywiście na plus ;)
    radolsky blogspot

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są genialne, a stylizacja świetna!
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.