2015/04/12

Snake print | pastel slip on from DeeZee


Ciesze się, że jest taka pora roku jak Wiosna, tym bardziej, że nastaje ona po zimie, z którą często sobie nie radzimy. Oczywiście w 90% chodzi mi tutaj o nasze odczucia wewnętrzne. Nasz humor nie jest najlepszy, w nasze życie wkrada się rutyna...( wstajemy jest ciemno, wracamy do domu po szkole czy pracy i również jest ciemno ). Postępujemy schematycznie (niestety). Gwoździem do trumny jest pogoda. Zimą jak to zimą, zamiast białego puchu za oknem widzimy, szara, często deszczową rzeczywistość.....

Gdy natomiast nastaje ta upragniona, wyczekana pora roku, wszystko (i wszyscy) budzi się do życia. Poranki Wiosną są piękne. Rano 'gładzą' nas promyki słońca i budzą ptaki ćwierkające za oknem. Wszystko się zieleni, kwitną kwiaty. Kwintesencją jest temperatura przekraczająca 20°C....
| slip on - DeeZee | spodnie - Reserved | torebka - H&M | T-shirt - Next | kamizelka - nn |

21 komentarzy:

  1. Slip on y śliczne !

    __________________
    Minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny outfit! Super ^^
    Podoba mi się ta torebka, ale całośc oczywiście równiez gra ^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i torba śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne, wiosenne zdjęcia! bardzo mi się podoba, a butki są cudowne! :)

    bardzo dziękuję za komentarz, co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta kamizelka! Ostatnio bardzo polubiłam takie dłuższe :-) Piękny masz kolor włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja!!
    Kamizelka i buty sa śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty rzeczywiście z ciekawym printem, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look great dear!

    Please click in the Romwe link on my post!
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/spongebob.html

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja. Twoje buty są takie słodkie, najlepsze ♥♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty, też na nie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te butki :)) a moze jakas wiosenna sesja z Krzyskiem ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci wyszła stylizacja! Zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosna, Lato, Jesień, Błoto - Taka prawda ^___^

    Świetne zdjęcia :D Nie takie typowe, tylko wyjątkowe ^^ Widać, że ktoś się na tym zna :D

    wyzalacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie prezentująca się stylizacja :)

    ps zapraszam do mnie : http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dodajesz zdjęcia to chociaż wyczyść buty :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.