2015/06/01

BOYFRIENDY


Witajcie! Dzisiaj wpadam do Was z nowymi boyfriedami. Średnio lubię tego rodzaju spodnie, zawsze kojarzyły mi się z rozciągniętym workiem, w dodatku wydawało mi się, że nie podkreślają figury. Trafiłam jednak pewnego razu na te jeansy z poniższych zdjęć, przymierzyłam i voila. Wygodne, a w dodatku odpowiednio dopasowane. Cena też była przystępna! Do boyfriendów założyłam koszulę z Next oraz przecudownie wygodne sandałki z Deezee. 
| boyfriendy - F&F | koszula - Next | sandałki - Deezee.pl | torebka - H&M |


Niedawno założyłam fanpage bloga na Facebooku - zapraszam



18 komentarzy:

  1. Świetne jeansy, szczególnie ubóstwiam spodnie z dziurami. :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie! od dawna szukam idealnych boyfriendów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Boyfriendy są świetne!
    http://indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! :) Buty wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. hm, mnie boyfriendy kojarzą się raczej z luźnym spodniami. .. te które są opiete nie zasługują na te miano ;-) moim zdaniem to po prostu dziurawe fajne jeansy, ale nie boyfriendy.

    tak czy siak, wyglądasz w nich bardzo fajnie i nadal kobieco :)

    buziaki
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie ciekawie prezentują się z tą koszulą i bucikami :)

    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie! Bardzo fajny zestaw!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszłaś ! świetny zestaw, pasuje do ciebie : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Świetne buty!
    Zaczynam dopiero interesować się modą. Czy możesz mi wyjaśnić co to są właściwie te boyfriendy? Czy to są takie rurki jak Ty masz?

    OdpowiedzUsuń
  10. idealne połączenie! :) cały set jak najbardziej trafia w moje gusta i bez wątpienia zapadnie mi w pamięć, ponieważ podoba mi się Twoja stylizacja, jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.