2015/06/11

Maxi skirt and shoes Mel by Melissa


Witajcie! Pogoda z dnia na dzień coraz piękniejsza, rozpieszcza nas w tym roku. Oby tak dalej! Dzisiejszy zestaw był w mojej głowie już od pewnego czasu. Nie wiedziałam tylko z czym połączyć długą spódnicę. Chciałam, żeby stylizacja była lekka i odpowiednio dopasowana do pogody. W końcu wyszperałam niedawno kupioną koszulkę, która jest z bawełny i idealnie nadaje się na ciepłe dni (jest bardzo przewiewna). Z butami nie miałam natomiast problemu, bo wiedziałam, że do długiej spódnicy idealnie będą pasować baleriny od Melissa. Muszę Wam powiedzieć, że są to moje pierwsze buty od Mel by Melissa, ale już wiem że nie ostatnie. ICH ZAPACH (guma balonowa) JEST OBŁĘDNY - czuję go w całym domu. :) Całą stylizację dopełniła mała, biała, kopertówka.
 | bluzka - New Yorker | spódnica - Stradivarius | baleriny - Mel by Melissa | torebka - Cubus | zegarek - Adidas |


PRZYPOMINAM WAM O KONKURSIE: TUTAJ



26 komentarzy:

  1. Uwielbiam dlugie spodnice, ostatnio sie do nich przekonalam i mam juz kilka :)
    Kolor najpiekniejszy :)
    Co do butow - odwaznie ;) do tego bardzo ladne zdjecia.

    Pozdrawiam!:)
    ~ http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnice maxi są bardzo mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim, piszesz bardzo naturalnie. Bije od ciebie pozytywna energia, w tym co piszesz oraz w zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, od zawsze uwielbiam Maxi spódnice, sukienki, kombinezony, jednak nigdy dotąd nie przekonałam sie jeszcze do tego aby sie w takowa ubrać! :( smutne, ale moze nadejdzie dzien, w którym sie odważę i u znam, ze Maxi leży na mnie super.

    Miło czytać takie posty i oglądać wyglądającą na bardzo miła, kobietę!

    Miłego Dnia!
    Zapraszam do mnie, ale nie zmuszam :))

    http://serene-day.blogspot.com/2015/06/recenzja-cudo-z-wyzszej-poki-ktore.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie ! a melisy genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie Ci w tej spódnicy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu znalazłam odpowiedni sklep z rzeczami do tańca!.:)

      Usuń
  7. śliczna stylizacja <3 pięknie wyszłaś na zdjęciach : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie! :) Te butki dodają takiego optymizmu! :D Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu mnie zazdrosc rozpiera. Malwa to Twoja wina... ;D
    Piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ostatnio ciągle w trampkach - nawet do długiej spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imienniczko, jesteś bardzo piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne połączenie !! :))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. JA chcę kupić takie buty tylko czarne z białym sercem. Jakbym mogła prosić o poklikanie w linki u mnie w linki, a jeśli mój blog ci się spodoba to będę bardzo wdzięczna za obserwację <3
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie wygladasz w maxi spodnicy!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam długie spódnice choć mój chłopak twierdzi, że są to bezkształtne worki xD A co do Melissek nie jestem przekonana po tym jak mojej koleżance bardzo odparzyły stopy i do tej pory ma problem z balerinkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta koszulka, dodatki to strzał w 10. Czaiłam się na taką spódnicę, ale niestety mam zbyt krótkie nogi. Jesteś śliczną dziewczyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://wikiandmarta.blogspot.com/-mój blog
    Obserwuję liczę na rewanż:)
    Zapraszam do komentowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz !
    Ja uwielbiam takie spódnice !

    zapraszam!
    http://karolina-nosal.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. ladnie wygladasz w tej spodnicy :)
    http://o-inside-out.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.