2015/06/18

Szara, mocno rozkloszowana sukienka od Vubu


Witajcie ! Uwielbiam takie klimatyczne miejsca, jak ogród moich dziadków. Sama nie wiem dlaczego dopiero pierwszy raz wybrałam się tam na zdjęcia. Kwiaty, urokliwe uliczki, a przede wszystkim ogromna przestrzeń to wszystko co mogę znaleźć w tym zaczarowanym miejscu. Do takiej romantycznej scenerii idealnie pasuje rozkloszowana sukienka od VUBU. Jest bardzo wygodna, lekka i przewiewna, a w dodatku jest wykonana bardzo starannie! Czuję się w niej naprawdę swobodnie. Jeśli nie słyszałyście jeszcze o tej stronie (Vubu.pl) to gorąco Wam ją polecam.Gdy moja mama zobaczyła ich sukienki (oraz moją sukienkę) od razu zamówiła sobie jeszcze 3 inne perełki, które również są b. starannie wykonane. Rodzicielka mówiła, że mi je pożyczy, więc zobaczymy co z tego wyjdzie....
 | sukienka - Vubu.pl | buty - Nelly.com | torebka - H&M | zegarek - Adidas |


PRZYPOMINAM WAM O KONKURSIE Z VITA LIBERATA: TUTAJ
ZAPRASZAM: INSTAGRAM


27 komentarzy:

  1. Malwa, co powiesz na wymiane? Ja Tobie placuszki, Ty mi buty? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wygladasz!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/sportowo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka śliczna, ale mimo wszystko buty... WOW! :)
    Co do torebki - wiesz co dobre :D Haha :D Mam identyczną i super się nosi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor, uwielbiam szare ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam od nich sukienki ;) wyglądasz zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardo podobają mi się sukienki z dresówki, to strasznie wygodny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie! :) Podoba mi się ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka, ale buty są lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę śliczna sukienka :) i na dodatek super zdjęcia !

    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam szare sukienki, a buty dobrałaś do niej perfect! :) obserwuję i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega ciekawy post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny outfit, pasuje tobie!
    a ja zapraszam do mnie sylviasyll13.blogspot.co.uk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey ѵery nice blog!

    Μy web blog :: detox to lose weight

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.