2015/07/03

BELL - definiuje piękno ♥


Witajcie ! Jakiś czas temu zaczęłam współpracę z firmą BELL, która na swojej stronie pisze "(...) MOŻEMY POSZCZYCIĆ SIĘ PRODUKTAMI NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE ŚWIATOWYCH STANDARDÓW. Od 30 lat jesteśmy liderem wśród polskich marek pod względem popularności oraz sprzedaży na rynku. Nasze produkty są z sukcesem sprzedawane na rynkach kilkudziesięciu krajów, zarówno Europy Środkowo – Wschodniej jak i Europy Zachodniej. Wysoka jakość naszych produktów połączona z przystępną ceną sprawia, że możemy konkurować z producentami marek zagranicznych. Jesteśmy przekonani, że dynamicznie zmieniająca się oferta firmy Bell zyska uznanie w oczach nawet najbardziej wymagających klientek." Czy rzeczywiście tak jest? Firma BELL przysłała mi trzy produkty do przetestowania, właściwie to trzy nowości , które od niedawna są na rynku. Otrzymałam: puder transparentny HD, matową pomadkę oraz róż.

Puder transparentny HD:
Muszę się Wam przyznać, że jest to mój pierwszy puder transparentny. Wcześniej nie czułam potrzeby stosowania takich pudrów. Puder transparentny może mieć formę sypką bądź prasowaną ( ja przetestowałam tę druga formę ). Praktycznie nie różni się on zbytnio od innych, typowych pudrów – poza jedną, drobną rzeczą. Określenie „transparentny” w stosunku do pudru mówi nam o tym, że zawarte w jego składzie składniki matujące są całkowicie bezbarwne – przezroczyste. Oznacza to, że wybierając ten puder, nie musimy się martwić o to, czy jego kolor będzie idealnie dopasowany do kolorytu naszej skóry. Uważam, że jest to duża zaleta tego pudru. Puder firmy Bell zapewnia skórze efekt zmatowienia oraz utrwala makijaż. Produkt ten jest idealny dla każdego – niezależnie od tego, czy osoba ta posiada ciemną, czy też jasną karnację. Co więcej, może być stosowany przez cały rok, tj. zimą, kiedy nasza cera jest blada, a także latem, kiedy skóra nabiera lekko złocistego odcienia.
Pomadka ROYAL GLAM:
Na co dzień nie używam pomadek, przynajmniej nie tak intensywnych, ale uwielbiam malować swoje usta na 'święta' :D Co mogę Wam powiedzieć o pomadce ROYAL GLAM ? Ma głęboki kolor, jest bardzo trwała i intensywna. Trzyma się na ustach przez cały dzień, nie zmienia się również jej intensywność. W składzie pomadki możemy znaleźć aloes, który odpowiada za jej odżywczo-regenerujące działanie. Nawilża on usta i je pielęgnuje.
Róż:
Otrzymałam do przetestowania róż w kremie, wcześniej używałam tylko róże w formie sypkiej. Uważam, że róż w kremie wymaga nieco więcej wprawy i czasu, aby nałożyć go prawidłowo. Róż firmy Bell jest bardziej trwały niż róż w formie sypkiej jakiejkolwiek firmy. Nadaje skórze delikatny, dziewczęcy kolor oraz ją nawilża. Wbrew pozorom nie przetłuszcza skóry, rozświetla bardzo ładnie policzka i przede wszystkim nie kosztuje fortuny. :)

26 czerwca zakończył się konkurs z Vita Liberata, oto zwycięzca : 


POD NUMEREM 17 UKRYŁ SIĘ KOMENTARZ PANI KASI KOT
PROSZĘ O KONTAKT: maharet13@o2.pl



20 komentarzy:

  1. Cudowna!!! Uwielbiam takie wyraziste wściekłe kobiece kolory :-)
    Mam tylko jedno pytanie. Czy ta firma współpracuje z Tobą i wysyła Ci produkty non stop do recenzji, czy wysłał Ci to jednorazowo? Bo już współpracowałam z takimi "perełkami", które wysłały mi produkt jednorazowo, a potem nawet nie odpisywały na maile!!!
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ;)
    świetne kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomadka :D
    jeszcze nie miałam docznienia z kosmetykami Bella,ale może skorzystam :)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez Twojego bloga moj blog wpada w kompleksy. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie mam nic z tej firmy, ale zawsze kojarzyła mi się ona z tanią ceną, a tutaj takie luksusowe opakowania...

    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłosiła się Kasia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowowowowowow! To po pierwsze do piosenki Sugar - Maroon 5 <3 Ale co do kosmetyków marki Bell - uwielbiam! Ostatnio kupiłam pomadkę i korektor, a co do pudru zastanawiałam się dość długo. Ale chyba zdecyduję się na niego, bo słyszałam wiele miłych opinii na jego temat. A nikt tak nie poleca kosmetyków, jak najlepsze bloggerki :)
    Pozdrawiam i zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-minimalistki-2-w-21-dni-do.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
    You definitely know what youre talking about, why throw away your
    intelligence on just posting videos to your weblog when you could
    be giving us something enlightening to read?


    Also visit my web page - what to say to get your ex boyfriend back
    (http://taildarrel96.tripod.com/)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka wygląda bardzo kusząco :) Ja mogłabym sie taka pomalować na jakieś wyjście, ale nie wiem czy czułabym się dobrze :) Ma bardzo wyrazisty, intensywny kolor a ja wole delikatne i cieliste :) jestem bardzo ciekawa pudru :):)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.