2015/07/16

¡Hola Costa Brava!

Witajcie! Jak widać ( w tytule posta i na INSTAGRAMIE ) wpadam do Was prosto z Hiszpanii. Dokładnie dzisiaj o północy wróciłam do mojej rodzinnej miejscowości. Wypoczęta i opalona, z nową energią, nowymi postami i współpracami, bądźcie czujni, bo za klika dni pojawi się nowy post! Chcę Wam przedstawić kilka letnich stylizacji, które idealnie sprawdzą się przy temperaturze 35-40 C oraz post, który 'opowie' Wam trochę o ciekawostkach związanych z Hiszpanią ( obszar Katalonii ). 
Co do mojego dzisiejszego stroju. Jak wiadomo krótkie bluzki - cropp topy najlepiej sprawdzają się w gorących temperaturach. W związku z tym, że szłam na dłuższy spacer, postanowiłam że do pomarańczowej bluzeczki założę spodnie z wyższym stanem ( high waist ). Uwielbiam białe ubrania, szczególnie gdy na dworze jest ciepło, a ja jestem opalona. Dopełnieniem stroju stały się idealne na lato slip-ony i torebka kopertówka ( oczywiście biała ). Dzięki temu, że zaczęłam nosić soczewki, mogłam sobie pozwolić na okulary przeciwsłoneczne.
 | spodnie - Gina Tricot | cropp top - Vero Moda | torebka - Cubus | slip on - Deezee.pl | okulary - H&M |
Tegoroczny wyjazd do Hiszpanii był moim drugim wyjazdem do tego pięknego państwa. Nie wiem czy jesteście ze mną wystarczająco długo, żeby widzieć post sprzed 3 lat, wiec zapraszam - TUTAJ.Post jeszcze nieopierzony, dziewczęcy i mało poprawny stylistycznie, aczkolwiek mam sentymenty do moich wpisów .... :). 

8 komentarzy:

  1. Ekstra ! Czekam na kolejne posty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Crop top jest świetny, ale jakoś nie mam przekonania do tych białych spodni :)
    Poza tym to pięknie wyglądasz, widać, że wysokie temperatury Ci służą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, cudne spodnie, choć przyznam, ze wolałabym takie tylko, że w czerni :D Pozdrawiam.
    http://onlybyme7.blogspot.com/2015/07/fairy-tale.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz, zazdroszcze takiego miejsca, w którym się znajdujesz! :)
    Przepiękny crop top i jeszcze w moim ulubionym kolorze ♥
    Super notka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    violaandkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za gorąco w tych spodniach i butach? Spodziewalam.sir tu szortow i sandałów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o dziwo nie było mi gorąco, a w kolejnych postach będą sandałki i szorty, spokojnie :)

      Usuń
  6. przepiękny plener i super te białe spodnie! zapraszam też do siebie http://adrianaemfashion.blogspot.com/2015/07/military-style-summer-trousers-in.html

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.