2015/07/22

Koronkowy zawrót głowy !

Witajcie! Dzisiaj chciałabym się skupić na bardzo modnym tego lata ( nie tylko lata ) materiale. Mianowicie chodzi mi o koronkę. Jest ona praktycznie w każdym butiku/sieciówce. Możemy ją znaleźć (ba nawet nie musimy jej szukać ) pod postacią sukienki, bluzki, tuniki czy szortów. Koronkowy zawrót głowy dosięgnął nawet OBUWIA! Uważam, że rzeczy z koronki są dziewczęce i  delikatne. Sprawiają też, że czujemy się w nich jak Marzycieli i Romantyczki ( przynajmniej ja tak się czuję :D ). Sama w swoje szafie mam kilka bluzeczek z koronki ( kupiłam je w sieciówkach, second handach, a jedną mam uszytą na zamówienie ). Czy jestem zwolenniczką tego materiału? Zdecydowanie TAK. Skoro mam już tyle bluzeczek, to teraz przyszedł czas na szorty. Piękne, czarne szorty z koronki. Tuż przed moim wyjazdem do Hiszpanii udało mi się je kupić w Stradivariusie. Od razu wiedziałam, że będą moje, wąchałam się tylko nad kolorem. Wybrałam czarne, jednak na dniach 'polecę' do 'Stradiego' i kupię jeszcze białe, które podkreślą moją hiszpańską opaleniznę.....
 | bluzka, szorty - Stradivarius | torebka, okulary - H&M | sandałki - Mel by Melissa (Gino Rossi) |


10 komentarzy:

  1. To racja, w tym sezonie koronka jest wyjątkowo modna :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz w tych szortach ! Koniecznie musisz kupić sobie jeszcze białe (ja też się chyba skuszę). Z opalenizną będą wyglądały bajecznie :3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladasz! :) Szorty suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś śliczna! :)

    http://natalia-kowal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronka jest super! Ja właśnie stosuję ja na butach - niedawno kupiłam coś a la baleriny ze spodem jak espadryle, ale subtelnym i na czubkach koronka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koronki Twoje spodenki są śliczne :)

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodenki... mam podobne ale od kombinezonu ;) i na insta Cie obserwuje i tutaj :D buziaki !!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny letni zestaw <3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.