2015/07/30

SOUFEEL - FEEL like a star

Witajcie. Kilka dni temu otrzymałam moją wymarzoną/wyczekaną bransoletkę od firmy SOUFEEL. Jest to sklep, w którym się zakochałam, gdy tylko zobaczyłam jaką cudowną biżuterię mają w swojej ofercie. Skojarzyło mi się z biżuterią Pandory czy Cartier , aczkolwiek jest to tańsza wersja. Uważam, że cena dla wielu z nas ma duże znaczenie, więc naprawdę polecam ten sklep.:) Dodatkowo teraz jest u Nich w sklepie obniżka i ceny naprawdę są bardzo przystępne, zważywszy na to, że biżuteria jest wykonana autentycznie w całości ze srebra (próby 925). Ma wybitą próbę na każdym charmsie oraz bransoletkach, które możemy sobie komponować dowolnie według swojego gustu. Jest to genialny pomysł na prezent dla każdej kobietki (tej małej i tej troszkę większej) :) Gdy dostałam ofertę tej współpracy byłam bardzo szczęśliwa, od razu na nią przystałam. Bransoletka jest przepiękna, jakość wspaniała, a ja się z nią już nie rozstaje. Do każdego zamówienia ze sklepu SOUFEEL, które przekracza 50$ mamy zagwarantowaną bezpłatną dostawę do domu, oraz mamy 365 dni na zwrot. Zobaczcie jak pięknie pakują te cudeńka... Samo opakowanie gdy wyjęłam je z kartonowego pudełka wywarło na mnie pozytywne wrażenie, wyglądało tak luksusowo, a zawartość była jeszcze bardziej oszałamiająca. :) Dziewczyny chciałybyście taki prezent od narzeczonego czy męża? Chłopaki macie małą podpowiedź gdzie szukać odpowiedniego prezentu, bo my dziewczynki kochamy błyskotki :). Przedstawiam Wam moją bransoletkę. podoba Wam się?

CZY MOŻECE KOCHANI KLIKNĄĆ W BANER SOUFEEL PO PRAWEJ STRONIE ?

Hello. A few days ago I received my dream / bracelet awaited from the company SOUFEEL. This is a store where I fell in love as soon as I saw what a wonderful piece of jewelry they have on offer. I associated the Pandora or Cartier jewelery, but it is a cheaper version. I believe that the price for many of us is important, so I really recommend this shop. :) In addition, it is now with them in the shop reduction and prices really are very affordable, considering the fact that the jewelry is made entirely of genuine silver (trial 925). It has a disjointed attempt at every charmsie and bracelets that we can compose freely according to your taste. It is a brilliant idea for a gift for every little woman (this small and this little larger) :) When I got the offer of cooperation was very happy once I agreed to it. The bracelet is beautiful, great quality, and I was with her already parted. For each order from the store SOUFEEL that exceeds $ 50, we have guaranteed free home delivery, and we have 365 days to return. See how beautifully packaged these wonders ... The packaging itself when I removed them from the cardboard box had a positive impression on me, it looked so luxurious, and the content was even more staggering. :) Girls would you like a gift from her fiancé or husband? You guys have a little hint where to find the right gift, because we girls love the sparkles :). I present to you my bracelet. you like this?
 
YOU CAN CLICK ON THE BANNER SOUFEEL ON THE RIGHT?

12 komentarzy:

  1. Prześliczna biżuteria! :)
    http://indeed-prodigy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka wygląda przepięknie ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie prezentuje się ta biżuteria. :)

    P.S. W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem facetem i prawdopodbie już wiem co otrzyma moja dziewczyna przy najbliższej okazji.. a może i bez okazji?😃 czasem można się szarpnąć 😃 fajny blog i dziękuję za poradę :) zapraszam do mnie : zakochanymol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka sliczna bransoletka... No, no Malwa... ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka!
    Co powiesz na wspólną oberwację ?
    Odpowiedź u mnie!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY PRZEJRZYSTY BLOG!
    EKSTRA ZDJĘCIA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna bransoletka :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransi jest cudowna!!<3
    Uwielbiam takie akcesoria<3<3

    http://www.justcleo.pl/2015/08/turquoise-shorts-grey-casual-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.