2015/08/08

Checkered dress

Hola! W 3 poście z Hiszpanii chce Wam pokazać kolejną sukienkę od Vubu. Tym razem jest to sukienka mojej mamy, która tak mi się spodobała, że postanowiłam sobie ją przywłaszczyć na kilka dni. Jest dość przewiewna, mimo że ma rękaw 3/4. Według mnie jest odpowiednia na każdą okazje. Założyłabym ją na spacer lub na plaże czy nawet na uroczystość rodzinną. Do tej przepięknej sukienki założyłam moje ulubione Melisski oraz tradycyjnie zabrałam też czarną torebkę z H&M. Jak Wam się podoba ?

11 komentarzy:

  1. Sukienka boska! *,* Meliski prześliczne! ;3
    Julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest świetna jak i cała stylizacja! Cudowne zdjęcia!
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale uroczo wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka robi wrażenie,pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are so pretty dear! Awesome flats too! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka prezentuje się pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódniczka świetnie pasuje do zadziornych kształtów oprawek! FAAJOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Melisski są cudowne!
    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.