2015/08/25

DIY shorts

Hej! Od moich wakacji w Hiszpanii minął ponad miesiąc. W pierwszym wakacyjnym poście mówiłam Wam, że będzie 5 wpisów, 4 już były. Dziś pora na ostatni z nich. Z tych pięknych chwil pozostaną mi tylko wspomnienia i zdjęcia, które zaraz Wam pokażę. Co mogę powiedzieć o outficie? Dopasowany, ale wygodny i przede wszystkim odpowiedni na hiszpańskie upały! Szorty, które już trochę przeleżały w mojej szafie, ale doczekały się premiery w postaci zdjęć. Do jeansów założyłam koronkową bluzeczkę, ulubione sandałki oraz torebkę z którą się nie rozstaję od kiedy mam prawko i regularnie jeżdżę samochodem :D. Zostawiam Was ze zdjęciami.

 | szorty - DIY (sh) | bluzeczka - Gina Tricot | sandałki - Mel by Melissa | torebka - H&M |zegarek - Adidas |

19 komentarzy:

  1. bardzo fajna i ładna stylizacja :)
    zapraszam do mnie
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebka! :) Uniwersalna czerń + ładny kształt, lubię!

    www.diane-fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty są rewelacyjne ! ;) Bardzo fajny letni look ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie interesuję się tak bardzo modą i tymi inspiracjami ale trzeba przyznać, że na Hiszpanię wszystko jest super. Jak dla mnie gdybym jechał na wakacje - tak ubrana dziewczyna wygląda świetnie szczególnie w takie upały :) http://patrykbozemski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i stylizacja ; D Hiszpania < 3 muszę się tam kiedyś wybrać ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś śliczna! <3
    zapraszam: http://find-a-way-to-be-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe, pełne wakacyjnej energii zdjęcia! Och, jak zazdroszczę Ci takich widoków!:)
    Stylizacja ma w sobie ten letni urok, wszystko fajnie ze sobą współgra, jest lekko i świeżo a to mi się bardzo podoba!:)
    Porwała mnie estetyka Twojego bloga, zdjęcia i tematyka - bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty, dlatego od dzisiaj będę z nimi na bieżąco!:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne shorty! <3


    Mój ostatni post: Narty Blizzard na sezon 2015/2016

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie! wystarczy kawałek koronki i szorty i już coś nowego. :D wyglądasz świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają super sexy :) Ja podobne kupiłam w outlecie na bejeans.pl
    Chyba masz jekiegoś super zdolnego fotografa bo Twoje zdjęcia zawsze ogląda się z mega przyjemnością :)
    Pozdrawiam
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają super sexy :) Ja podobne kupiłam w outlecie na bejeans przez neta
    Chyba masz jekiegoś super zdolnego fotografa bo Twoje zdjęcia zawsze ogląda się z mega przyjemnością :)
    Pozdrawiam
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają super sexy :) Ja podobne kupiłam w outlecie na bejeans.pl
    Chyba masz jekiegoś super zdolnego fotografa bo Twoje zdjęcia zawsze ogląda się z mega przyjemnością :)
    Pozdrawiam
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno rzadko spotykane i Ciekawie wykonane :)
    Zapraszam na swojego bloga http://kolorukoralowego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout
    out and tell you I really enjoy reading through your articles.

    Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?
    Thank you!

    Also visit my blog buty narciarskie tecnica

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.