2015/08/20

HONOR uhonorowany 6+

Cześć! Jakiś czas temu, otrzymałam bardzo ciekawą propozycję współpracy. Mianowicie chodziło o przetestowanie najnowszego telefonu marki Huawei - HONORa 6 plus. Na początku nie wiedziałam czy to dobry pomysł, bo co ja niby mogę powiedzieć o takim telefonie. Jednak stwierdziłam, że nic nie tracę,a zawsze mogę zyskać jakieś nowe doświadczenie. Przekonał mnie również fakt, że ten telefon ma nie 1, nie 2, ale aż 3 aparaty, ale o tym trochę później....
Czy ta nazwa ( HONOR 6 plus ) nie kojarzy Wam się z jakimś innym telefonem? Według mnie nazwa jest zdecydowaną próbą przyrównywania się do sprzętu Apple. Design jest jednak nieco inny. Mój Honor 6+ jest koloru czarnego ( w sprzedaży dostępny jest jeszcze biały ) ma lekko zaokrąglone krawędzie na bokach. Krawędzie z wyjątkiem dołu otacza stylowa srebrna ramka, konstrukcja jest ponadto przygotowana tak, aby dzięki lekkiemu wysunięciu do przodu ochraniać zarówno ekran, jak i tył przed zarysowaniami - DUŻY PLUS.
Z przodu znajdziemy wyświetlacz, kamerę, diodę powiadomień i głośnik. Z tyłu głośnik, DWIE główne kamery, diody doświetlające i logo marki. Na powłoce telefonu nie są widoczne ryski, co jest według mnie również DUŻYM PLUSEM ( nie wiem dlaczego :D ). Nie trzeba, więc telefonu nosić w etui. Producenci do zestawu dodają folie ochronne, zarówno na przód, jak i na tył.
Zastosowany w Honorze 6 Plus ekran LCD ma dość wysoką jasność, zatem dobrze widoczny jest nawet w silnym świetle słonecznym. Do tego dołóżmy jeszcze żywe kolory, czujnik zewnętrznego oświetlenia ( Automatyczne dostosowanie obrazu do natężenia i barwy światła w pomieszczeniu. Dzięki temu zużycie energii jest mniejsze, a obraz optymalnie dopasowany do warunków. ) Obraz o rozdzielczości Full HD widać pod bardzo szerokimi kątami bez zakłamań. Panel szybko i precyzyjnie odpowiada na dotyk. Na moim INSTAGRAMIE możecie już zobaczyć zdjęcia zrobione Honorem :).
Dwa obiektywy - to już na wstępie powinno Wam dać pojęcie, że to nie jest typowa cyfrówka. To właśnie za sprawą takiej konstrukcji Honor 6 Plus pozwala wykonać zdjęcie, a dopiero potem ustawić głębię ostrości. To podwójne 8 MP ma sporo ustawień ręcznych, ale jest stosunkowo przyjazne dla początkującego. Nie ma co prawda optycznej stabilizacji obrazu, ale warto pamiętać, że w smartfonie za tę cenę tego zazwyczaj nie znajdziecie. Honor 6 Plus może obsłużyć dwie karty SIM - KOLEJNY PLUS. Muszą być w różnych wymiarach - pierwsza microSIM, a druga nanoSIM.
 CENA: 1200-1300 Zł

1 komentarz:

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.