2015/09/27

Burgundowa torebka, szal w kratę oraz BOYFRENDY - POLSKA ZŁOTA JESIEŃ

Jesień. Piękna pora roku (pod warunkiem, że nie pada). W innych barwach i nastrojach, ale wciąż piękna. To zawsze był czas dorastania, rozwagi i rzeczywistości... po wakacjach, gdy każdy dzień był spontaniczny i każda minuta spędzona według własnego pomysły, przysłodził czas by ochłonąć, spoważnieć, zapomnieć o samowoli i kluczowo trzymać się planu dnia. Dla wielu z nas jednak to pora przede wszystkim depresyjna i melancholijna, kojarząca się z chandrą i długimi wieczorami. Patrzymy na nią z niepokojem i żalem, bo przecież zabiera nam błękitne niebo i beztroskie chwile. Wkrada się do naszego życia niczym złodziej i nawet nie pyta o nasze zdanie. Zdziera zielone liście z suchych drzew i choć doskonale wiemy, że niebawem "znowu je zobaczymy, zdajemy sobie sprawę, że będą to już inne zielone liści.
Jesień to też pora wyborów. Coś się kończy, ustępuje miejsce czemuś innemu. Jest to pora przemyśleń. Zamknięcia jakiegoś etapu w swoim życiu. Jest to czas przeznaczony dla Nas. Możemy spokojnie zastanowić się nad naszym życiem oraz nad tym czy zmierzamy w dobrym kierunku. Czy robimy wszystko aby być szczęśliwymi ludźmi. Jeśli tak to idealnie, jeśli nie to natomiast mamy jeszcze czas by to zmienić.... Moje przemyślenia zaczęły się w Kołobrzegu, mam nadzieję, że wszytko pójdzie po mojej myśli. Trzymajcie kciuki, bo już jutro stanę się studentką.
 | kurtka - | bluzka - | torebka - H&M | szal - Stradivarius | naszyjnik - TUTAJ | zegarek - Adidas | slipon - DeeZee.pl | spodnie - F&F |

Kilka dni temu ( FIRMA ) przysłała mi śliczny naszyjnik, który mam na zdjęciu powyżej. Przypadł mi do gustu, więc zdecydowanie częściej go będziecie widzieć na blogu. Był bardzo ładnie i starannie zapakowany. Przesyłka również przebiegła pomyślnie.Gorąco Wam polecam Happiness Boutique .



19 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia : D Pięknie na nich wyszłaś < 3 Też mam jesienią takie nostalgiczne myśli ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie patrzyłam na jesień z tej strony! Pięknie napisałaś o tych liściach... Świetna stylizacja :)

    http://with-ideas.blogspot.com/2015/09/zyc-z-pasja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! zakochałam się w szalu <3 piękne miejsce na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz, ładna ta bluza, ładny szal. Angielska krata w tym sezonie jak najbardziej, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw idealny na jesień:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna stylizacja :) Jesteś bardzo piękna, uwielbiam Twoją urodę i jakie tworzysz stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny codzienny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna stylizacja. Bardzo mi się podoba bluzeczka z krótkim rękawkiem, szaliczek oraz ten naszyjnik jest cudowny. Jest przepiękny. Uwielbiam biżuterię zwłaszcza ręcznie robioną. Ja swoją kupuję na http://www.magicstones.co mają tam bardzo ładną biżuterię wykonaną różnymi technikami i nie tylko. W swojej ofercie mają również orgonity, mandale, biżuterie orgonitową i z kamieni naturalnych, breloki itp. Zostawiam linka dla ciebie i dla każdej osoby zainteresowanej. Pozdrawiam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja !
    pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ogolnie zawsze chodze na sportowo ale ta stylizacja mega mi sie podoba, szczegolnie te zdjecia na molo!
    Super!

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem twoim nowym czytelnikiem lecz już na starcie muszę przyznać, że zakochałam się w twoich stylizacjach. Zdjęcia są naprawdę bardzo przejrzyste i estetyczne.
    Mój Blog - MILION SŁÓW

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne spodnie, a zdjęcia bardzo klimatyczne! :)
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny strój, bardzo podoba mi się szalik na pewno pomyślę o jakimś podobnym na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolor tej torebki! świetne zdjęcia, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa i ciekawa jesienna stylizacja :) Ujął mnie piękny szalik i spodnie które w tym zestawieniu idealnie pasują.

    http://cytis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.