2015/09/02

I'm blonde girl

 
Blondynka jedzie samochodem autostradą A2. Udało jej się włączyć radio i tam słyszy: "Podajemy ważny komunikat dla kierowców jadących autostradą A2. Według wiarygodnych, przed chwilą otrzymanych informacji, autostradą ową jedzie samochód w przeciwnym kierunku". Blondyna spogląda przez okno swojego samochodu i mruczy do siebie:
- I to niejeden

To, że kobieta zmienną jest przekonał się już chyba każdy mężczyzna. Co jednak ma wpływ na nasz charakter? Geny, usposobienie, doświadczenie życiowe? Na pewno tak, ale według mnie wyraźny wpływ na nasz charakter ma… kolor włosów. Dość często zmieniam kolor włosów (możliwe, że mój charakter też się zmienia), tym razem padło na kolor przez który większość dziewczyn utożsamiana jest z tak zwaną blondynką z kawałów. Zaryzykowałam. Wyszedł PIĘKNY blond - tak uważałam, gdy tylko opuściłam zakład fryzjerski. Póżniej jakoś już nie byłam pewna czy taki piękny.... Jednak każdy kto mnie spotkał, stwierdził, że to jest MÓJ kolor. Tak, więc zostałam BLONDYNKĄ
Niedawno
Niedawno w naszym spoleczenstwie pojawila siȩ inteligencka grupa osób, która wysuwa szeroko zakrojone tezy jakoby kolor włosów mial ogromny wplyw na inteligencjȩ czlowieka, a zwlaszcza pań. Panów-blondynów to nie dotyczy, ta wyzsza rasa osobników nie jest wogóle brana pod uwage, bo już z góry wiadomo, ze panowie, a zwlaszca ci, którzy kawały o blondynkach wymyslaja, maja IQ wyższe od Marii Sklodowskiej i Einsteina razem wzietych…

Czytaj więcej na http://www.styl.pl/wizytowka-Bianca/artykuly/w-swiecie-kobiet/news-kawaly-o-blondynkach-czyli-wplyw-koloru-wlosow-na-inteligenc,nId,310116#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
w naszym spoleczenstwie pojawila siȩ inteligencka grupa osób, która wysuwa szeroko zakrojone tezy jakoby kolor włosów mial ogromny wplyw na inteligencjȩ czlowieka, a zwlaszcza pań. Panów-blondynów to nie dotyczy, ta wyzsza rasa osobników nie jest wogóle brana pod uwage, bo już z góry wiadomo, ze panowie, a zwlaszca ci, którzy kawały o blondynkach wymyslaja, maja IQ wyższe od Marii Sklodowskiej i Einsteina razem wzietych…

Czytaj więcej na http://www.styl.pl/wizytowka-Bianca/artykuly/w-swiecie-kobiet/news-kawaly-o-blondynkach-czyli-wplyw-koloru-wlosow-na-inteligenc,nId,310116#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Niedawno w naszym spoleczenstwie pojawila siȩ inteligencka grupa osób, która wysuwa szeroko zakrojone tezy jakoby kolor włosów mial ogromny wplyw na inteligencjȩ czlowieka, a zwlaszcza pań. Panów-blondynów to nie dotyczy, ta wyzsza rasa osobników nie jest wogóle brana pod uwage, bo już z góry wiadomo, ze panowie, a zwlaszca ci, którzy kawały o blondynkach wymyslaja, maja IQ wyższe od Marii Sklodowskiej i Einsteina razem wzietych…

Czytaj więcej na http://www.styl.pl/wizytowka-Bianca/artykuly/w-swiecie-kobiet/news-kawaly-o-blondynkach-czyli-wplyw-koloru-wlosow-na-inteligenc,nId,310116#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Co do stereotypów, zawsze będą nam ( nie tylko blondynkom ) towarzyszyć. Gdziekolwiek się nie wybiorę, wakacje, spotkanie z przyjaciółmi, wypad na miasto itp. zawsze usłyszę coś co niekoniecznie ma związek z rzeczywistością. Stereotyp numer 1: blondynki są głupie. A skąd to się wzięło? Gdyby istniały jakieś badania łączące IQ z kolorem włosów, może coś by się dało wytłumaczyć....Kolejny stereotyp: Mężczyźni wolą blondynki. Ale skąd to się wzięło? Z grubsza rzecz biorąc, z męskiego punktu widzenia blond = młodość. A młodość to uroda i większa płodność, czyli aspekt biologiczny. W końcu chodzi o przetrwanie gatunku. ;) Gdzieś kiedyś przeczytałam, że to właśnie kobiety same tworzą stereotypy dotyczące wpływu koloru włosów na potencjalną atrakcyjność dla mężczyzny. Prawda jest taka, choć na pewno każdy mężczyzna maja swoje preferencje co do koloru włosów kobiety, to jednak jest to sprawa czysto umowna i niezbyt często pokrywa się z późniejszym wyborem życiowej partnerki. Na zakończenie, poniżej jeszcze jeden kawał o BLONDYNCE. :)




Młody mąż wraca do domu z pracy, patrzy, a jego żona, blondynka spazmatycznie szlocha.
- Czuję się okropnie - mówi do niego - Prasowałam twój garnitur i wypaliłam wielką dziurę na tyle twoich spodni.
- Nie przejmuj się tym - pociesza ją mąż - Pamiętasz, mam drugie spodnie do tego garnituru.
- Tak, na szczęście! - mówi żona wycierając łzy - Dzięki temu mogłam naszyć łatę
 | T-shirt - Cross | spodnie - H&M | slip-on - DeeZee.pl | zegarek - Adidas | torebka - Stradivarius | 

POZDRAWIAM MALWA !
Dziękuję moim Wspaniałym dziewczynom za zdjęcia !

20 komentarzy:

  1. Greetings! Very useful advice in this particular post! It's the little changes that
    make the most important changes. Many thanks for sharing!



    My site What are Ben Wa Balls

    OdpowiedzUsuń
  2. mega żart :D
    świetne spodnie :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, widzę dużo dystantu, podoba mi sie to, a kawały dobre, haha :D uśmiałam się z rana!
    wyglądasz bardzo fajnie, szczególnie podobają mi się spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez często zmieniam kolor włosów ;) Niedawno tez padło na blond ;) I bardzo dobrze się w nim czuje.
    Bardzo podobają mi się spodnie. Szczególnie kolor *.*
    Pozdrowienia z Monachium ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno kolor włosów ma wpływ na to jak ludzie nas postrzegają. Od zawsze byłam blondynką, ale w jedne z wakacji pofarbowałam je szamponetką na ciemny brąz. Ku mojemu zdziwieniu, obcy ludzie odnosili się do mnie całkiem inaczej! Jakby z większą życzliwością. Mężczyźni natomiast zwracali na mnie większą uwagę. Zupełnie nie spodziewałam się tego! Tak czy inaczej oczywiście wróciłam do blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w ogóle nie rozumeim tego sterotypu! :/ Bo farby dodaję głupoty xd. :P
    Zdjecia świetne! :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/back-to-school-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. w brązie lub miodowym najlepiej wygladalas ! W tych wlosach twarz zlewa Ci sie z włosami :( sa za białe..😩

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, szczególnie spodnie!
    Blond bardzo ci pasuje :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;)
    Mój blog http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Już to chyba pisałam na fanpage'u ale kolor spodni mega! <3 Pozdrawiam, Agnieszka!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie ci w tym kolorze ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci w roli blondyny.Co do stereotypów, to zawsze one mają jakieś swoje źródło. Mam bardzo głupią blondynkę w klasie, a także czytałem dziś bloga 19 letniej blondynki której poziom pisowni o styl był na poziomie 13-latki. Kiedyś czytałem o atrakcyjności i większe powodzenie blondynek wynika z natury, tak samo kobiety z dużym biustem też mają większe powodzenie, pomimo tego każdy ma inny gust, bo ja np. wolę brunetki, a idealne piersi dla mnie to B80. Fajny post, pisze dobrze o tak że się nie nudzi po paru zadaniach.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń

  16. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku ;) Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Powiedz mi skąd bierzesz pomysły, z każdym wpisem zaskakiwałaś mnie coraz bardziej. Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej ;) W końcu mogę nie tylko obserwować Twoje poczynania z ukrycia ale gdy od niedawna stworzyłam swój własny blog mogę i coś tu u Ciebie naskrobać :) Muszę Cię obserwować obowiązkowo ;)

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca ;)
    http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.