2015/09/22

New Balance | szare kardigany | oraz Kapelusze, które mają duszę !

Zimno i wietrznie - tak właśnie jest od kilku dni w mojej miejscowości! Jednym słowem nic tylko siedzieć w domu. Na szczęście za dnia temperatura jest zadowalająca (jeszcze). Pojawia się słoneczko, ale rano i pod wieczór jest już nieprzyjemnie. Pogoda cały czas przypomina mi, że powinnam czym prędzej pożegnać się z letnimi ubraniami, które zajmują jeszcze większą część mojej szafy. Muszę przerzucić się na ciepłe, wełniane sweterki, szale, kapelusze.... 
Z racji tego (że jest już coraz chłodniej) zdecydowałam się na długi ciepły cardigan. Dzięki frędzlom, które ma u dołu, mimo swojego koloru nie jest nudny. Pod sweterkiem pojawiła się klasyczna, czarna mgiełka, a na mojej głowie 'wylądował' czarny kapelusz. Nigdy nie nosiłam kapeluszy, zobaczymy czy to się zmieni? Myślę, że tak ponieważ dobrze się w nim czuję, a to jest najważniejsze. Całą stylizację dopełniły klasyczne skinny oraz wygodne New Balance. Dzięki nim stylizacja się 'rozchmurzyła'....
 | koszula - nn | kardigan - New Yorker | jeansy - MOHITO | torebka - nn | kapelusz - H&M | buty - New Balance |

Zdjęcia wykonała najwspanialsza pani fotograf - WERA! Dziękuję bardzo, jesteś niesamowita ! Zapraszam na fanpage'a Weroniki - TUTAJ

PS. Dzisiejszy post jest 200 wpisem :)

28 komentarzy:

  1. świetna ta stylizacja! ja też nigdy nie nosiłam kapeluszy, ale ostatnio zakupiłam jeden i mam nadzieję, że będę go często nosić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo w moim guście ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie <3 cudne new balance i bardzo ładna estetyka zdjęć! co post to bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leszno <3
    A stylizacja bardzo mi sie podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna stylizacja! New Balance i kardigan wymiatają! <3

    Poklikasz? :3
    goo.gl/zBgsJF
    goo.gl/LbDT14
    goo.gl/khfQ0D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz:) śliczne masz buty:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie idziesz na studia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz zbyt wyrazne brwi oraz oprawki , zeby nosic kapelusz.
    po za tym spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia a ta stylizacja jest cudna ! Ten kapelusz *.*

    Zapraszam również do siebie ;) moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja tak poza tym to masz cudowny kolor włosów :) Natomiast może NB są ładne, ale z doświadczenia wiem, że nie są warte swoje ceny przez to, że się strasznie psują i rozklejają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny zestaw, podoba mi się sweterek )

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny sweterek.
    Ps. pamiętam, jak w dzieciństwie odwiedzałam pływalnie w Lesznie. Aż mnie tknęło, aby znów się tam wybrać. Miło więc, że trafiłam na Twój blog ;)
    Obserwujemy i zapraszamy do siebie http://justmakeyourstyle.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ; D I zestaw jaki piękny < 3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne New Balance !

    właśnie nominowałam Ciebie do LIEBSTER BLOG AWARD,więcej na moi blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam zatopić się w takim dużym luźnym swetrze ;) Piekne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja - w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie !
    Świetny blog !!!

    Mój blog : http://gestilopl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super look!<3
    Butki i kapelusz są genialne:)

    http://www.justcleo.pl/2015/09/fringed-jacket-denim-dress-suede-shoes.html

    OdpowiedzUsuń
  20. http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1Fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny luźny zestaw, taki jakie lubię! i idealne miejsce na te zdjęcia. prezentujesz się prześlicznie i bardzo radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pani Malwino, gratuluję świetnego wyczucia stylu. Blog miło się czyta! Co myśli Pani o połączeniu kwiatów i mody? Polecam kompozycje kwiatowe FloraQueen, które znajdują się tutaj: www.floraqueen.pl/kompozycje-kwiatowe

    Życzę kwiecistych inspiracji, pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam taki sam kapelusz tylko kremowy, ale sprzedałam bo taki zbyt kolorowy mi się wydawał i do niczego nie pasował :(
    Piękne zdjęcia, aż zachęcają żeby odwiedzić polskie morze :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapelusze nie dla mnie, choc podobaja mi sie bardzo. Jakos dziwnie się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.