2015/09/09

OBŁĘD i ODLOT !

Ostatnimi czasy, gdy siedzę w pracy ( i akurat nie ma ludzi ) mam czas na głębsze przemyślenia. Dotyczą one otaczającego mnie świata i ludzi oraz 'dziwnych' sytuacji, które mi się przytrafiają..... Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego spotykacie takich, a nie innych ludzi? Dlaczego na Waszej drodze stają właśnie te, a nie inne osoby? Właśnie w tym, a nie w innym momencie Waszego życia? Właściwie czemu teraz to czytacie? Całkiem możliwe, że Ktoś tym Naszym życiem kieruje. 'Pcha' Nas do tych lepszych lub gorszych wyborów, które później okazują się dla Nas nauką. 'Dzięki' błędom jakie popełniamy możemy nauczyć się radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, ze łzami, z bólem, z cierpieniem…Nikt nie jest stworzony do cierpienia, do życia w samotności, w ubóstwie. Ale uczymy się całe życie, a każda, nawet najtrudniejsza lekcja jest ważna.
Przeznaczenie, hmm? Wierzę, że nic nie dzieje się bez powodu. Skoro na Naszej drodze życiowej pojawił się Pan K lub Pani S to widocznie tak miało być. Każda spotkana przez Nas osoba, czy to przypadkowo podczas zakupów, czy na imprezie – każda z nich ma coś wnieść w Nasze życie. Często mam też tak, że jeśli o kimś intensywnie myślę ( np, o kuzynce, której dawno nie widziałam ) to ta osoba daje mi o sobie 'znać'. Nie wiem czy się rozumiemy, ale chodzi mi tutaj o to, że spotkam ją następnego dnia podczas (przypuśćmy )porannego spaceru. Kolejną 'dziwną' sytuacją jest moment, gdy sięgam po telefon. Piszę. Wybieram numer. Wysyłam. Nagle w tym samym momencie ( w tej samej sekundzie ) dostaję od tej osoby SMS'a.
 | Slip-on - DeeZee.pl | sukienka - nn |

20 komentarzy:

  1. Ciekawa sukienka :)

    ___________________
    Perfect dress
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie wierzę w przypadki. Według mnie wszystko w naszym życiu ma jakiś sens/cel/znaczenie, nawet te najgorsze doświadczenia nie są zwykłym pechem, lecz świetną okazją do wyciągnięcia wniosków na przyszłość!
    Cudowne zdjęcia, wyglądasz tak uroczo! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam, że tylko ja tak mam, że jak o kimś pomyślę, kogo dawno nie widziałam to albo go spotkam albo ta osoba do mnie napisze. Tak samo mam z smsami :D Nic nie dzieje się przez przypadek. Cudowne zdjęcia!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wierze w przeznaczenie i w to że tych konkretnie ludzi spotykamy po coś a to po co to już należy do nas ;) fajny post super się czyta!! ;) wyglądasz uroczo ;) www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne zdjęcia! :)
    http://marliyyne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam fakt, że istnieje coś takiego jak OOBE mówi o tym, że istnieje coś więcej niż nasz ziemski świat i być może istnieje przeznaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i ktoś ,,pcha" naszym życiem ale my tego świadomi nie jesteśmy :D
    Śliczna sukienka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziewczęca i ładna stylizacja. Super wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ślicznie! uwielbiam białe sukienki - cudo <3

    http://proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz. Lekko i zwiewnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdj

    bserwuje i licze na samo http://iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ; D Tez tak mam że czasem zaczynam rozmyślać o takich rzeczach ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. I have read ѕo many content concerning the blߋgger lovers but this paragrɑph is really a ρleasant post, keep it սp.


    my ԝeblog ... finnar

    OdpowiedzUsuń
  15. Często zupełnie przypadkiem (np poprzez sprzedaż/kupno 'głupiej' sukienki) trafiamy na osoby, które stają się dla Nas ważnym elementem Naszego życia, bez którego ciężko jest sobie wyobrazić przeżywanie zarówno trudnych, jak i tych najpiękniejszych momentów życia. Nie bez powodu przytrafiają się nam sytuację, które zbliżają Nas do siebie lub takie które uczą dystansu do niektórych osób... najważniejsze jest to by umieć odróżnić ludzi i sytuacje, które wniosą do Naszego życia coś dobrego i dbać o to co wartościowe. Jesteś wspaniałą i mądrą osóbką, nie daj się nikomu ani niczemu zmienić! Kocham MOCNO!❤️❤️👩‍❤️‍👩

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj widzę, że ktoś ma podobny sposób myślenia! ;) Jak ja to mówię przeważnie: Widocznie tak miało być! I nie stresuję się niepotrzebnie gdy czasami coś idzie nie po mojej myśli :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.