2015/09/17

ROOM TOUR - witam Was w moim królestwie


MAMY TO ! W końcu mogę Wam pokazać zdjęcia mojego pokoju. Muszę przyznać, że wpis pojawia się dość późno, ale to nie z powodu mojego lenistwa. Pokój nie był w całości gotowy, brakowało mi niektórych dodatków, a chciałam Wam pokazać go w pełni zaaranżowanego. Ostatnim elementem jaki dokupiłam (miałam nadzieję, że ostatnim....) są moje wymarzone Cotton Ball Lights. Nie będę ukrywać, że ja również nie mogę doczekać się pokazania Wam mojego zakątka w całej okazałości. Jest to moje ulubione miejsce w domu, ale to jest chyba oczywiste. Spędzam tutaj najwięcej czasu, to właśnie w moim pokoju powstają nowe wpisy na bloga, tutaj też gromadzę wiele gadżetów, dodatków i część garderoby. Jednak nadal brakuje mi w nim kilku, czasem nawet banalnych rzeczy i dodatków, aby był dopięty na ostatni guzik. Zanim znajdę te parę elementów, postanowiłam mimo wszystko pokazać Wam moje królestwo ;) Porywam Was na przechadzkę po moim Małym Królestwie .....
Jak już wspomniałam mój pokój nie jest duży. Nie przepadam za dużymi pokojami, pustymi przestrzeniami. Wydaje mi się, że w takich pokojach panuje chłód i ponura atmosfera. A przecież pokój powinien być naszym azylem, powinniśmy się w nim czuć swobodnie i miło. Moje królestwo znajduje się na piętrze, więc codziennie rano budzą mnie promyki słońca ( jeśli nie zasłonię rolet ). Gdy rano się budzę widzę toaletkę oraz małą komodę. Wszystkie meble mam koloru białego, z wyjątkiem kanapy/łóżka. Ubrania chowam do komody oraz do wbudowanego komandora...
Takie widoki jak na powyższym zdjęciu uwielbiam najbardziej, klimatycznie i romantycznie - idealnie. DOBRANOC !

29 komentarzy:

  1. prze cudny masz pokój *___*
    uwielbiam białe meble,sama jestem posiadaczką;)
    a toaletka z cotton ball lights świetnie się prezentuje ;)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny pokoik! mały, jasny i bardzo przytulny! marzy mi się właśnie taki *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeejku, jaki cudowny ♥

    http://kingastanczewska.blogspot.com/2015/09/oczekiwania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne widoki :) Śliczna toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne widoki :) Śliczna toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pokój sama mam mały pokój ale wystarczy go ładnie urządzić i wygląda jak milion dolarów!!! http://roxa05.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pokoj, lampki na toaletce wyglądają pięknie!
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny! Szczególnie podoba mi się ta toaletka! :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękny ! ;)
    Zazdroszczę toaletki !
    Fajnie to sobie urzadzilas, przytulnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękny pokój!! :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny pokój *.*
    Zazdroszczę ♥
    Zapraszam♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny pokój <3 świetny blog!
    obserwuję
    www.dark drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny spokój
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy pokój i ta toaletka! :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest pięknie ! :) całe życie marze o własnej toaletce ale chyba doczekam się jej dopiero we własnym mieszkaniu. Rownież nie lubię takich pustych przestrzeni, u Ciebie jest tak ciepło i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokój jest bardzo śliczny, marzę o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny pokoik! Chętnie bym w nim zamieszkała ^^
    Najbardziej przypadły mi do gustu światełka
    na toaletce :))

    http://mollyan-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż nie mogę się napatrzeć.:) z tego co widzę to jest to mała przestrzeń ale urządziłaś ją perfekcyjnie. Meble nie przytłaczają całości. Jest miło i przytulnie. Super!

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylowo i kobieco! Bardzo w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam identyczne lusterko na nozkach :) sliczny pokoik !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny pokój i cudne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Klimatyczny i pełen ciepła pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana masz przeuroczy pokój!!<3
    Uwielbiam<3<3
    Gdzie kupiłaś narzutę na lóżko, lustro i cotton balls??

    http://www.justcleo.pl/2015/09/fringed-jacket-denim-dress-suede-shoes.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie male i przytulne wnętrza.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.