2015/10/30

CZAPKA Z POMPONEM & JEANSY SLIM FT | ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU !

Podobno zima tuż tuż, kozaki i czapki już przyszykowane, Wszystkich Świętych zbliża się wielkimi krokami... a tutaj na dworze 14C. Nic tylko się cieszyć i KORZYSTAĆ z tak pięknej pogody!  Nie wiem jak to u Was wygląda, ale ja jestem w połowie przygotowana do zimy. Czapkę już mam na 100% i to najlepszą ;). Na tej stronie znajdziecie przeróżne czapki. Zarówno damskie jaki i męskie czy młodzieżowe! Firma LOMAN ma w swojej ofercie również piękne szaliki. Wszystko jest wykonane starannie i z najlepszych materiałów.....Z racji tego, że na dworze jest jeszcze całkiem ładnie i słonecznie pozwoliłam sobie założyć białe jeansy slim fit oraz skórzaną kurtkę z ulubionym futerkiem. Futrzaka mogliście zobaczyć już w połączeniu z białą koszulą TUTAJ.Według mnie świetnie pasuję do obu zastawów. Zostawiam Was ze zdjęciami. 

Apparently winter just around the corner, boots and hats have przyszykowane, All Saints' Day is fast approaching ... and here at the court of 14C. Nothing to do but to enjoy and benefit from such a beautiful weather! I do not know how it looks at you, but I'm in the middle ready for winter. I already have a cap at 100% and it is the best;) On this page you will find all sorts of caps. Both the women's and men's what the youth! The company LOMAN has in its offer also beautiful scarves. Everything is done carefully and with the best materials ..... Due to the fact that the weather is still pretty nice and sunny let myself wear white slim fit jeans and a leather jacket with your favorite fur. Futrzak could see already in combination with a white shirt HERE. In my great fit for both liens. I leave you with pictures.
 | kurtka - Cubus | kamizelka 'futerko', buty - Sinsay | spodnie - H&M | torebka - nn | czapka - LOMAN.pl

KONKURS Z VITA LIBERATA WYGRYWA PANI:
  BERNADETTA BOMBA.

FACEBOOK

20 komentarzy:

  1. super stylizacja! ja ostatnio cały czas noszę kamizelkę na kurtkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. czarująca uroda!

    a stylizacje super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie ramoneski i kamizelki futrzanej. 😍

    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jesteś bardzo! :)
    piękna stylizacja!
    obserwujemy?
    KLIK ;

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i rewelacyjne zdjęcia! Miło się na ciebie patrzy. Jesteś strasznie ładna! :)
    Zapraszam do siebie http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kamizelki założone na ramoneskę! Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka jest urocza, ale najbardziej zachwyciła mnie czapka!! Cudowna!:)<3

    http://www.justcleo.pl/2015/10/checked-shirt-black-waistcoat-washed.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia!:) Czuć pozytywną energię:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie czarnych botek i białych spodni!
    Zapraszam do mnie - > nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne butki i futrzak i oczywiście czapka, pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny futrzak! fajnie się prezentuje z tymi białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Świetne połączenie!:) Ten różowy kolor pobudza tą stylizację:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę kamizelki. Strasznie podobają mi się takie futrzaki :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. takie świetne buty w sinsay'u?<3 lece po nie!;D
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Potwierdzam opinie autora postu powyzej..
    Zainspirowal mnie on do nowego interesujacego wpisu, ktory
    zobaczycie niebawem na mothers day 2008 (test.pl).

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.