2015/10/13

SPODNIE W KANT + KOSZULA Z FALBANKĄ


Piękna pogoda, słońce, jezioro... teraz to już marzenie. Patrząc za okno widzę tylko ponure niebo, jedynie 'tańczące' listki na drzewach mają tęczowe kolory. Dlaczego zatem wróciłam do tych zdjęć? Może nawet nie tyle co wróciłam, co przypomniałam sobie o nich. Wyleciała mi z głowy ta letnia stylizacja, ukryła się gdzieś na pulpicie. Mimo to, że pogoda na zdjęciach nie pasuje do dzisiejszych klimatów, postanowiłam dodać te zdjęcia, żeby Was rozchmurzyć. :) Stylizacja prosta, ale z klasą. Spodnie z kantem nadal są modne. Pojawiają się nie tylko na spodniach garniturowych, ale również wykorzystywane są na fasonach sportowych - projektanci lubią bawić się modą, nie ma co ukrywać! Ten rodzaj spodni najlepiej prezentuje się ze szpilkami, koszulą, marynarką czy elegancką bluzką. Osobiście lubię eleganckie stylizację, jednak zdecydowanie lepiej się czuję w spodniach high waist czy slim fit. Spodni w kant nigdy nie miałam.

Przypominam Wam o KONKURSIE (tutaj)

| koszula - nn | spodnie, torebka - Stradivarius | buty - Nelly.com | zegarek - Adidas |

Przypominam Wam o KONKURSIE (tutaj)


11 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz w tym eleganckim wydaniu! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, super zestaw, spodnie w kant nie muszą być nudne. U mnie jesienny tag, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny elegancki zestaw ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia
    A w bucikach się zakochałam :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet dobrze, że zdjęcia są z lata, bo to tak troche przypomina o cudownych wakacjach 😊
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia prześlicznie, wspaniale wyszłaś. Zestawik super, zwłaszcza buciki :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.