2015/11/05

CLASSIC OUTFIT | wool coat with a hood

Lubię tą Polską jesień, z dnia na dzień coraz bardziej. Tą kolorową jesień. Złote liście, spacery po lesie, ciepłe ( jeszcze ) promyki słońca, wełniane swetry, herbatę z cytryną. No i oczywiście za to, że zbliża nas do Świąt Bożego Narodzenia. Od czasu przeprowadzki do Poznania lubię ją bardziej. Wydaje mi się ( w sumie jestem pewna ), że duży wpływ na to jak się czuję w tym okresie mają ludzie. Będąc w Lesznie, czuję się często przygnębiona, ponieważ na ulicy nierzadko nie widzę, żywej duszy. Mimo, że nie pada i jest dość ładnie na dworze. Z kolei gdy jestem w Poznaniu ( deszcz, wiatr, wichura, rano, wieczór, piątek czy poniedziałek ) zawsze na ulicach spotykam dużo przechodniów. Ci ludzie mnie motywują do działania i sprawiają, że JESIEŃ jest piękna,a w dodatku POZNANIACY są bardzo mili i uprzejmi ! :)

Trochę o stylizacji: ciepła, klasyczna ( prawie ) i właśnie idealna na jesienne spacery. Pastelowy sweter ożywia stylizację. Sprawia, że nie jest ona taka całkiem klasyczna. Wełniany płaszczyk świetnie współgra z botkami i czarną torebką.... Zostawiam Was ze zdjęciami.


I like this Polish autumn, day by day more and more. This autumn color. Golden leaves, walks in the woods, warm (yet) rays of the sun, woolen sweaters, tea with lemon. And of course, that brings us closer to Christmas. Since moving to Poznań I like it more. It seems to me (in total I'm sure) that a big impact on how I feel at this time have people. Being in Leszno, I feel often depressed because the street often do not see a soul. Although it's not raining and it is quite nice on the court. On the other hand, when I'm in Poznan (rain, wind, storm, morning, evening, Friday or Monday) always meet on the streets of many passers-by. These people motivate me to work and make AUTUMN is beautiful, in addition Poznanians are very nice and polite! :)

A little bit of styling: heat, classical (almost) and just perfect for autumn walks. Pastel cardigan styling enlivens. It makes it is not so pretty classic. Wool coat fits well with ankle boots and a black bag .... I leave you with pictures.

 | jeansy - Mohito | botki - Sinsay | torebka, sweterek - nn | płaszczyk - Stradivarius |


19 komentarzy:

  1. Piękny luźny zestaw ;) Takie lubię. Zapraszam do mnie na bloga, będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz http://worldbymyy.blogspot.com/2015/11/emu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny płaszczyk <3

    ________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) ekstra look!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie się prezentujesz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz:) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. super! masz świetnego fotografa - znów zachwycam się zdjęciami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny, ale piękny post i śliczna ta torebka!! Mam do Ciebie małą prośbę, bo niedawno założyłam z koleżanką bloga. Jesteśmy początkujące, więc przydałby się ktoś kto pomógł by nam ten blog ocenić, nie wiem...może dać jakieś rady czy coś. Byłybyśmy naprawdę mega wdzięczne jakbyś nam pomogła! Z góry serdecznie Cię pozdrawiam! http://noperfectgirlsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Bardzo podoba mi się torebka! :)
    agusiiova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super outfit! zazdroszczę pięknego sweterka:)

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyciły mnie Twoje zdjęcia - są rewelacyjne!
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tych zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.