2015/11/21

Jesienno-zimowe NOWOŚCI kosmetyczne i nie tylko

Hej! Nazbierała mi się garstka nowości kosmetycznych i gadżet-owych, więc dzisiaj zaproszę Was na mały przegląd. Od kilku tygodni w Rossmannie trwa promocja 49% na różnego rodzaju kosmetyki. Jak pewnie większość z Was tak i ja postanowiłam z niej skorzystać. W każdym tygodniu zaglądałam do najbliższej drogerii, aby kupić swoje ulubione kosmetyki za połowę ceny. Oczywiście była to drogeria w Lesznie, bo w Poznaniu wszystko bardzo SZYBKO znikało z półek. Kupiłam tylko to, co jest mi potrzebne ( tzn. starałam się kupić tylko potrzebne kosmetyki :D ). Trochę się ich nazbierało. Są te najpotrzebniejsze i te trochę mniej potrzebne. Oprócz kosmetyków pojawiły się też dwa nowe gadżety w mojej kolekcji. Pierwszym z nich jest śliczne ETUI, a kolejnym zegarek, który wpadł mi w oko, gdy przeglądałam asortyment pewnej FIRMY. Zapraszam do zobaczenia, co udało mi się zgromadzić w tym miesiącu. 
| zegarek - TUTAJ, jest solidnie wykonany i bardzo ładnie prezentuje się na ręce, polecam :) | etui natomiast znajdziecie TUTAJ. Firma Etuo.pl ma bardzo duży wybór etui do smartfonów i tabletów. Możecie również sami zaprojektować swoje WŁASNE etui ! :) |
Pielęgnacja ust: ( od lewej ) REVO Lip Balm, NIVEA Lip Butter, Bielenda, Revlon ColorBurst Matte Balm
 | maskara EVELINE Big Volume Explosion | maskara EVELINE Big Volume Lash | eyeliner Miss Sporty | kredka do brwi Rimmel, Professional Eyebrow Pencil | eyeliner Miss Sporty | szczoteczka do rzęs | grzebień i pędzelek do brwi | 
 | baza pod makijaż  SBC Under Base Cream | AA Make Up podkład satynowy | korektor IWOSTIN | korektor Miss Sporty | puder matujący z jedwabiem EVELINE art Make-up |
Zegarek przysłała mi firma Amber, którą przypadkowo znalazłam w internecie. Zachwyciłam się ich produktami, jednak najbardziej w oko wpadł mi ten oto piękny, czarny 'PAN'. :)Przesyłka pojawiła się dwa dni po zamówieniu. Z firmą miałam dobry kontakt, od razu odpisywali na moje maile. Zegarek był odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnym wstrząsem. Więcej ciekawych produktów znajdziecie TUTAJ.

CAŁUJĘ MALWA !

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy zgromadziłaś :) Mam to masełko kokosowe i jest cudowne :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy post:)
    http://patrycja.wojaczek.com.pl/ zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Ile tego! :O Większość tych kosmetyków i ja bym chętnie przygarnęła, szczególnie te cudeńka do ust! *.* Bo ostatnio na ich punkcie wręcz szaleję!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Anastazja
    http://anastazja-bloguje.blogspot.com/2015/11/dlaczego-nie-mam-aska.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki i świetne etui ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :)
    http://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zegarek i etui :)
    ClaudetteK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny case i zegarek :)
    Ja przegapiłam wyprzedarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny pokrowiec :) Imponujące te Twoje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, prześliczne etui! Też zastanawiałam się nad zamówieniem takiego, ale jednak wybrałam inny wzór :)
    Super zakupy!

    NOWY POST! <3
    http://princess-aim.blogspot.com/2015/11/haul-listopad-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście również skorzystałyśmy z tej promocji i chociaż blog prowadzimy we dwie to nie nakupowałyśmy razem tyle co ty jedna :) wydaje nam się jednak że w Twoich zakupach znalazłybyśmy coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tego Ci się nazbierało ;)
    uwielbiam tą wazeline arbuzowa z Bielendy :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny case *-*
    pozdrawiam ;)
    https://dziewczyna wczesnym kapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile fajnych nowości :-) szczególnie te kosmetyczne cieszą chyba każdą kobietę :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zegarek i obudowa <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości! Podobają mi się pędzelki, choć najbardziej urzekł mnie zegarek! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.