2015/11/12

Manicure hybrydowy krok po kroku | SNAKE PRINT | Diamond Cosmetics


Witajcie! Nie wiem od jak dawna ze mną jesteście, ale staram się od jakiegoś czasu dodawać na bloga posty związane nie tylko z modą. Małymi kroczkami pojawiają się posty kosmetyczne, są też konkursy, a niebawem może pojawi się coś zupełnie nowego?! Z racji tego, że ubóstwiam mieć pomalowane paznokcie, a właśnie dzisiaj pojawił się na nich nowy kolor, to będzie też NOWY, KOSMETYCZNY POST. Od dziecka ( właściwie od ok. 3/4 klasy szkoły podstawowej ) malowałam paznokcie. Wiadomo, że w szkołach raczej panuje zakaz malowania paznokci, mimo to  jakoś szczególnie nigdy się tym nie przejmowałam. Kiedyś były to (nie)zwykłe lakiery, podstawowe. Natomiast teraz od przeszło roku, zajmuję się manicure'm hybrydowym. Chcę Wam pokazać jakie to jest PROSTE w wykonaniu ! Wszystkie przydatne gadżety, poprzez lampy, ozdoby, pilniczki, aż po lakiery hybrydowe ( najlepsze - SEMILAC ) znajdziecie na tej stronie: DIAMOND COSMETICS.

KROK 1
________
Na wstępie wykonujemy podstawowe czynności potrzebne do każdego malowania paznokci. Nadajemy im kształt, odsuwamy lub wycinamy skórki (w zależności od preferencji). Następnie należy zmatowić płytkę paznokcia blokiem polerskim 180. Jeśli chodzi o matowienie paznokci, to nikt mi nie wmówi, że im ono nie szkodzi. Każde działanie, nawet polerowanie płytki, ma na nią niekorzystne działanie.

KROK 2
________
Następnie na bezpyłowe waciki nalewamy Cleaner i dokładnie przemywamy nimi paznokcie.

KROK 3
________
Kolejnie nakładamy lakier bazowy Semilac BASE, utwardzamy tą bazę przez 2 minuty pod lampą UV 36W. Ważne jest to aby warstwa była cienka, ponieważ nie rozleje się wtedy za paznokcie. Należy robić to starannie i dokładnie, ponieważ po utwardzeniu pod lampą nie jesteśmy już wstanie nic zmienić. Te lakiery nie wyschną bez użycia lampy, więc mamy dużo czasu. Trzeba pamiętać o pomalowaniu końcówek paznokci.

UWAGA: Nie należy dotykać paznokci po wyłożeniu ich z lampy, gdyż nadal się będą kleić. Jest to  zupełnie normalne i dzięki temu, kolejne warstwy lakierów lepiej się ze sobą spajają.

KROK 4
________
Nakładamy kolorowy lakier hybrydowy, znów uważamy, aby nie rozlał się na skórki. Najlepiej nałożyć dwie cienkie warstwy i każdą z osobna utwardzić pod lampą (120s lub 180s ). Wtedy efekt powinien być idealny - brak prześwitów ( na zdjęciach paznokcie pomalowane dwa razy ).

UWAGA: Jeśli chcemy wykonać wzór węża na paznokciu to nie możemy go wkładać pod lampę. Czyli malujemy w tym wypadku ten paznokieć tylko raz na wybrany przez nas kolor, a następnie używając patyczka i lakieru SEMILAC TOP robimy kropki na niezaschniętym paznokciu.

KROK 5
________
Po wykonaniu wzorku węża wkładamy rękę na 120 sekund do lampy UV. Po wyciągnięciu ręki z lampy możemy ją przyozdobić  naklejkami lub zrobić ręcznie wzorek.

KROK 6
________
Teraz przyszedł czas na nałożenie lakieru nawierzchniowego - SEMILAC TOP, dzięki niemu, paznokcie będą błyszczeć się i lśnić bez przerwy ;) Znów robimy to ostrożnie, tak aby nie zalać skórek. Wkładamy rękę pod lampę, znów 120 sekund. Po wyciągnięciu ręki z lampy, przemywamy ją Cleanerem. GOTOWE !
Do wykonania HYBRYD potrzebowałam:
  • odtłuszczacza lub cleanera,
  • blok polerski,
  • dwa rodzaje pilników o różnej gradacji,
  • patyczek drewnaniany,
  • preparat do zmiękczania skórek + radełko (jeśli chcemy usunąć skórki),
  • SEMILAC BASA i TOP,
  • SEMILAC kolor ( ja użyłam nr 45 - Electric Orange),
  • lampy 36 UV

27 komentarzy:

  1. Ale masz świetne stanowisko! :) uwielbiam hybrydki Semilac, dobrze, że dodajesz też takie posty. Piękne paznokcie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miejsce pracy i pięękne paznokcie! ♥
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor i wzorki!!<3 Dopiero zdałam sobie sprawę że to kolorek w sam raz na jesień!:)<3

    http://www.justcleo.pl/2015/10/checked-shirt-black-waistcoat-washed.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wykonanie - masz talent!! :) ja odkąd zaczęłam nosić hybrydy, nie wyobrażam już sobie malowania paznokci zwykłym lakierem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) bardzo miło sie czytało twoj post :) http://borawsca.blogspot.no/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że ja nie mam talentu takiego..
    obserwujemy?
    KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te paznokcie, ładny kolorek, jednak ja siebie nie widzę w takich ;P
    zapraszam: http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przydatny post, jednak ja nie mam cierpliwości do takich robótek haha :D bardzo ładny blog. zapraszam do mnie http://zdekoncentrowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam hybrydy, tylko ja chodzę do kosmetyczki:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy świetny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa. Sama zastanawiam się nad sprawieniem sobie takiego zestawu.

    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw i świetny efekt końcowy! Uwielbiam! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy ale to nigdy nie miałam umiejętności do malowania paznokci, zawsze gdzieś się musiałam dotknąć i wszystko było do zmycia :/
    I dlatego do dnia dzisiejszego nie maluję paznokci ale myślę, że z takim zestawem byłoby to dziecinnie proste :)

    Pozdrawiam, Ila :)
    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie! *_* widać, że odnajdujesz się w tym świecie :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się polubiłam z lakierami hybrydowymi Semilac, a sklep Diamond Cosmetics jest jak najbardziej godny polecenia :)Manicure w Twoim wykonaniu wyszedł perfekcyjnie, podoba mi się :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Po przeczytaniu Twojego posta hybrydowe lakiery wydają się być bardzo łatwe w obsłudze. Piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne!
    zapraszam na mój nowy post http://locastrica.blogspot.com/2015/11/49-w-drogeriach-rossmann.html <3
    moze wsp obs? daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne hybrydki Ci wyszły :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow super Ci wyszły, fajny kolor :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. noo, Praga jest prześliczna. myślę, że kiedyś tak wrócę. :)
    co do hybrydek - bardzo fajny post i ładne paznokcie. moje nie nadają się pod hybrydę :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny masz ten blog ;o ZAKOCHAŁAM SIĘ ! :*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.